Biura podróży atakują Lidl za zbyt tanie wycieczki
Wg stowarzyszenia polskich agentów turystycznych, Lidl łamie zasady "równej" konkurencji, bo sprzedaje wycieczki za tanio. "Cebula" jest oburzona złamaniem zmowy cenowej i żąda podwyższenia cen. Chcą by Polacy płacili więcej za wakacje. F*king logic i pojęcię konkurencyjności ala zlotówa.
odesyjakomiczna z- #
- #
- #
- #
- #
- 266
- Odpowiedz
Komentarze (266)
najlepsze
ceny za 1 dzień:
2 osoby - 44 zł ( 22 zł za osobę )
samochód - 12 zł
namiot - 14 zł
to już wychodzi 70 zł za nocleg w gównianych warunkach ( nie licząc prądu który też jak chcemy mieć w namiocie musimy ekstra dopłacić ). Taki pobyt
"1 miliard euro przeznaczył Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju na dożywienie biednych polskich rodzin. Dla zwiększenia efektywności tak wielkiej pomocy, pieniądze te otrzymała jedna rodzina, rodzina Schwartzów z Niemiec – właściciele sieci sklepów spożywczych Lidl i Kaufland. Na 20 lat i bez procentu. Dzięki temu nowe sklepy Schwartzów rosną w Polsce jak grzyby po deszczu, a