w morele gwarancja to jest dramat kutwa, czekali miesiac i odeslali nienaprawioną kartę twierdzac ze naprawiali a za drugim razem jak zglosilem odstapienie od umowy i zwrot kosztow zakupu to "naprawili" i wysłali spowrotem bez słowa. Ogólnie ten sklep to januszostwo i szukanie frajera nie polecam MORELE-Januszex.net
@Aggressiv: Tak czytam i się zastanawiam co ci nie pasuje w czekaniu 2 milisekundy na zwrot kasy, taki wybredny czy co? Chyba jednak bardziej chodziło ci o 2 msc.
Generalnie to miałem to samo z morele net,jak składałem kompa to zamówioną płytę postanowiłem jednak zwrócić ponieważ kupiłem lepszą używkę, dostałem maila zwrotnego że piny są wygięte i nie zwrócą mi kasy, a nawet nie otwierałem socketa ani nie zakładałem procka :| ... #!$%@?, nie polecam
@7oo-: Znam kraj gdzie to klient jest panem i ma prawo oddać cokolwiek kupił w ileś tam dni chyba 7. Powód oddania może być banalnie głupi typu : Znudziło mi się, nie działa, rozmyśliłem się lub chce wymienić na coś innego. Nikt z toba nie dyskutuje nie wypisuje nic tylko oddaje kasę. Wiesz dlaczego ? bo to klient ma fun coupons i to on jest panem.
przykład własny z Norwegii: 1. kupiłem 4x Radeon 280x 2. po niecałych 2 latach wiatraki zaczęły terkotać, karty normalnie działały po prostu wiatraczki były do wymiany 3. nie mieli takich samych kart na stanie wiec po prostu oddali mi pieniądze za wszystkie 4 karty po cenie zakupu...
@El_Duderino: Kupiłem laptopa w Euro RTV i ubezpieczyłem go w ergo hesti za 1/4 wartości sprzętu. Dwa tygodnie po zakupie go popsułem, po prostu na niego siadłem( ͡°͜ʖ͡°) Zgłosiłem to mailem do Euro i kazali mi się zgłosić za dwa dni, poszedłem to nowy laptop czekał już na mnie ja tylko oddałem starego i podpisałem dokumenty
@sid127: Przechodzę teraz przez to samo. Nie wiem, co mnie podkusiło, by u nich kupować. Niemniej nikomu nie polecam - za kontakt z klientem odpowiadają ludzie, którzy albo mają srogo wyje**ne na swoją robotę, albo są po prostu ograniczeni umysłowo. Ale draniom nie popuszczę :)
@sid127: @piotreeek87: problem w tym, że gdzie indziej wcale nie jest lepiej. Takie same narzekania słychać o x-komie i większości innych dużych sklepów (sieciówek) z rtv i agd. A podejrzewam, że kupowanie w "osiedlowym" sklepie komputerowym przy ewentualnej reklamacji skończy się identycznymi problemami jak w morelach (albo jeszcze większymi, bo dla takiego sklepu strata kilkuset złotych jest o wiele bardziej dotkliwa niż dla moreli.
Jakie jest dowód na to, ze te piny faktycznie nie były zgięte?
@boubobobobou: Przy przyjmowaniu sprzętu, pracownik Morele sprawdził płytę wizualnie przed wysłaniem jej do serwisu. Widocznie nie stwierdził widocznych uszkodzeń, bo by sporządził odpowiednią notatkę.
Te niskie ceny nie biorą się znikąd. Kupują sprzet byle najtaniej, pewnie gdzieś za granicą, od uj wie kogo i potem jak jest problem to wystarczy zrobić jakieś uszkodzenie mechaniczne i przypisac je klientowi. I co zrobisz? Nic nie zrobisz. Zdjęcie przed wysłaniem płyty nie jest żadnym dowodem, bo nie daje pewnosci że po jego zrobieniu piny nie zostały uszkodzone. Czyli słowo vs słowo i bij się tu w sądzie.
@Vitt_Stwosz: ja kupilem sgs6 ponad rok temu w zlotych tarasach a i tak spuscili mnie na drzewo blyskawicznie, te wszystkie gwarancje, ubezpieczenia to ściema, wystarczy 1 ryska i wina klienta jest już przesądzona
†. Premiera kart graficznych GeForce 8800GTS 320MB 2. WOW CRYSIS FULL LOW 640x480.30FPS 3. 8 lat pozniej A. Black out #!$%@? #!$%@? koniec 5. Diagnoza? Karta się spaliła. 9. Email do EVGA do odziału w Niemczech. 7. Guten Tag. Moja karta kaput. Gwarancja? 8. EVGA: JA JA! Wysłać karte to aus, SCHNELA! 8. Paku, paku. 6. 2 tygodnie umierania bo karty bark 10. Halo, DivideByZero? Paczka dla
Jutro ma przyjść moja płyta po reklamacji... Oby nie było to samo ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ kontakt z nimi to farsa, zero informacji - trzeba je wyciągać z konsultantów. O klamaniu nic już nie wspomnę, bo rzekomo w piątek mój sprzęt został wysłany do gigabyte. Dzisiaj jest już w drodze do mnie...
Komentarze (364)
najlepsze
Dobry tytuł na nazwę sequela dla blockbustera czy porno( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiesz dlaczego ? bo to klient ma fun coupons i to on jest panem.
1. kupiłem 4x Radeon 280x
2. po niecałych 2 latach wiatraki zaczęły terkotać, karty normalnie działały po prostu wiatraczki były do wymiany
3. nie mieli takich samych kart na stanie wiec po prostu oddali mi pieniądze za wszystkie 4 karty po cenie zakupu...
koniec
Dwa tygodnie po zakupie go popsułem, po prostu na niego siadłem( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgłosiłem to mailem do Euro i kazali mi się zgłosić za dwa dni, poszedłem to nowy laptop czekał już na mnie ja tylko oddałem starego i podpisałem dokumenty
@boubobobobou: Przy przyjmowaniu sprzętu, pracownik Morele sprawdził płytę wizualnie przed wysłaniem jej do serwisu. Widocznie nie stwierdził widocznych uszkodzeń, bo by sporządził odpowiednią notatkę.
Komentarz usunięty przez moderatora
†. Premiera kart graficznych GeForce 8800GTS 320MB
2. WOW CRYSIS FULL LOW 640x480.30FPS
3. 8 lat pozniej
A. Black out #!$%@? #!$%@? koniec
5. Diagnoza? Karta się spaliła.
9. Email do EVGA do odziału w Niemczech.
7. Guten Tag. Moja karta kaput. Gwarancja?
8. EVGA: JA JA! Wysłać karte to aus, SCHNELA!
8. Paku, paku.
6. 2 tygodnie umierania bo karty bark
10. Halo, DivideByZero? Paczka dla
@DivideByZero: miałeś dożywotnią gwarancję?
http://www.evga.com/Products/Specs/GPU.aspx?pn=A920FB08-5737-4C15-9D77-FB67F2959B5A
EVGA: