Gdzie się podziały cholerne chlapacze w samochodach?
Przyszła taka pora roku, kiedy podczas jednej trasy możemy opróżnić cały zbiornik z płynem na spryskiwacz tylko dlatego, że auta jadące przed nami wyrzucają spod kół całe topiące się błoto pośniegowe i różną ilość piachu i drobnych kamyków. Dlaczego producenci przestali zakładać...
pussyrider z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 333
- Odpowiedz
Komentarze (333)
najlepsze
Ot, cały sekret.
@NieMogeSieZarejestrowac: to coś #!$%@? je projektują bo nie działają.
Jeden sobie pakiet country kupi (głównie z powodu, że w pakiecie prócz chlapaczy jest fajna aluminiowa nakładka na próg), pięciu innych przyoszczędzi.
A mi za to chcieli dowód zabierać, bo "wystaje poza obrys pojazdu"!
Dzisiejsze auta są niższe, koła są lepiej schowane w wystających nadkolach, do tego stare auta miały aerodynamikę leśniczówki i żadne chlapaki nie pomagały a często bardziej podrywały syf z jezdni.
Z tyłu w plastikowym zderzaku niema chlapaczy bo linia zderzaka jest prowadzona tak by był tak jakby z integrowany i nie widoczny mały chlapacz, Poza tym opony wyrzucają wodę na
opony Asymetryczne jak sama nazwa brzmi, nie są symetryczne, a dokładnie zastosowano w niej dwa rodzaje bieżników kierunkowy i symetryczny cześć bieżnika zachowuje się jak opona kierunkowa, a część jak symetryczna, powstała głównie z powodów rezonansu który powodował wyząbokowanie się opon kierunkowych i symetrycznych poprzez nowoczesne zawieszenia wielowahaczowe, asymetryczne w dużej mierze zapobiegają wy ząbkowaniu przy takim zawieszeniu.
dawniej też były opony kierunkowe , poza tym
raczej zamawiasz nowy zderzak z błotnikami
albo oddajesz do plastikarza
nowa era trabantów