Auto strasznie słabe. Obecnie to truchło na kółkach. Zawieszenie do wymiany, pali dużo, osiągi słabe. Do tego realny serwis (żeby auto utrzymać blisko stanu kolekcjonerskiego) to spory koszt. Imho nie warto. Wolałbym coś nowszego i lepszego.
@Tzebullaque: W140 ps. bunkier jest spoko. Właśnie dlatego, że to bunkier. Kocham to auto, ale za to że jest najsolidniejszym samochodem wyprodukowanym kiedykolwiek. Symbolem i słownikową definicją solidności. Ale pięknym bym go faktycznie nigdy nie nazwał.
@Chaczkar: E tam. Tak może mówić ktoś, kto nigdy z LS400 nie miał do czynienia ( ͡°͜ʖ͡°)
Ale nie krytykuję W140. Brzydki jak noc, ale kawał porządnej teutońskiej inżynierii. Z czasów, kiedy określenie "niemiecka solidność" nie miała tak kabaretowego wydźwięku, jak dzisiaj :)
Nadmieniam, że nie gustuję w Mercedesach. Mógłbym przygarnąć C107, ale bez zbytniego entuzjazmu...
@Norivotset: Dla niewtajemniczonych minusujących, to nie jest zwykłe w124, ale e500 / 500e. Ponad 300 koni z takiej samej v8, zawieszenie strojone przez porshe i full wypas.
Komentarze (225)
najlepsze
Ale nie krytykuję W140. Brzydki jak noc, ale kawał porządnej teutońskiej inżynierii. Z czasów, kiedy określenie "niemiecka solidność" nie miała tak kabaretowego wydźwięku, jak dzisiaj :)
Nadmieniam, że nie gustuję w Mercedesach. Mógłbym przygarnąć C107, ale bez zbytniego entuzjazmu...
Komentarz usunięty przez moderatora