Tesco w Opolu. Zamiast 'dziękuję, zapraszam ponownie' usłyszał...
Klient miał usłyszeć od kasjera 'Spier***aj'. Poszedł ze skargą do punktu obsługi klienta. Gdy pojawił się tam również kasjer, mężczyzna powalił go na ziemię i zaczął kopać. Nikt nie zareagował, dopiero inni klienci wezwali policję.
l.....k z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 199
- Odpowiedz
Komentarze (199)
najlepsze
(...) współpracują z profesjonalnymi agencjami ochrony
profesjonalnymi agencjami ochrony
Pierwsze lepsze ogłoszenie na olx gdzie szukają "profesjonalnych ochroniarzy" do TESCO.
ale po tysiacach nieszczerych i wyuczonych jak mantra 'dziekuje zapraszam ponownie'
milo by bylo uslyszec choc raz
naprawde szczere '#!$%@?'
@blasiotweeted: to akurat #!$%@?. Wisi stara cena, ale już nie obowiązuje. To na #!$%@? to wisi?
@kekemot: Szanuj ludzi pracy.
Koleś kupował i na do widzenia, kasjer zupełnie bez powodu powiedział mu: "#!$%@?".
Koleś poszedł na skargę, gdy ją składał (lub złożył), przyszedł kasjer i koleś zaczął bić kasjera...
Tak więc, mam dziwne wrażenie, że to nie kasjer był osobą atakującą...
Ja kiedyś pracowałem w jednym ze znanych elektromarketów.
Klient rozzłoszczony tym, że skończył się towar z promocji (pendrajwy albo inne gówno) mówi do mnie "panie! to nie jest sklep nie dla idiotów! To jest sklep TYLKO DLA IDIOTÓW!"
na co ja z usmiechem:
- Dziękuję i zapraszam ponownie.
Zagotował się do tego stopnia, że wyleciał jak z procy nawet bez składania skargi (bo przecież nie miał podstaw XD