Nie rozumiem jak tak wykonaną robotę można nazywać partactwem i wieś tuningiem!? Drzwi ładnie wyprowadzone, zakonserwowane, dokładki na wkręty bo i na co skoro robili całkowicie nowy zderzak!? Mieli formy odlewnicze zrobić i wyprodukować specjalną wersję zderzaka!? Przecież w karoserie wkrętami nie przykręcali, tylko do starego zderzaka - czyli można go ściągnąć. Tapicerka w środku to mistrzostwo, oklejanie mogło by im pójść lepiej, ale wyszło ok. Z takiego trupa zrobili całkiem ogarnięte
@mzimniak: Ostatecznie to źle im nie wyszło, bo w przeciwieństwie do naszych sebixów czy mirosławów komisiarzy, nie zlepili go z kilku. Ot tuning wizualnym w tureckim stylu, czyli "Czerwono-/pomarańczowoczarno z udziwnieniami". Tapicerka na tiptop. Dodatkowo, pamiętajcie oni mogą sobie pozwolić na trochę mniej zabezpieczeń antykorozyjnych (mniejszą dokładność?) bo mają suchszy i cieplejszy klimat.
Ktoś mądry powie jaka jest trwałość takiej folii w porównaniu do lakieru? Bo ja stary już jestem i wydaje mi się iż gówniana... ale może to jakieś 'nuwe' technologie i trwałość jest zbliżona przy koszcie 10x mniejszym.(???)
@zwykly_obywatel: A później osłony wodzikow zacisku, czy nawet same wodziki zaklejone farbą i cały tuning psu na budę bo auto nie potrafi zachamowac albo zakleszcza klocki z racji nierównej pracy. A przecież przed malowaniem można zdjąć, oczyścić i sprawdzić wodziki i zakleic niektóre elementy. Juz nie wymagam całkowitego demontarzu. Ale jak ludzie będą przyjmować taka robotę, to będzie strach jeździć po drogach.
Komentarze (131)
najlepsze
Dodatkowo, pamiętajcie oni mogą sobie pozwolić na trochę mniej zabezpieczeń antykorozyjnych (mniejszą dokładność?) bo mają suchszy i cieplejszy klimat.
Bo ja stary już jestem i wydaje mi się iż gówniana... ale może to jakieś 'nuwe' technologie i trwałość jest zbliżona przy koszcie 10x mniejszym.(???)
(╯︵╰,)