12 przykładów nieudolnych planów inwestycji drogowych w USA.
Zwiększona przepustowość zostanie zużyta w krótkim czasie, jak 26 pasów ruchu w Houston, gdzie czas przejazdu wydłużył się w związku ze zwiększeniem ruchu o 30-50% !
r.....t z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 67
- Odpowiedz
Komentarze (67)
najlepsze
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szkoda, że głoszący takie tezy nie uwzględniają, że liczba samochodów również wzrośnie, więc korek będzie taki sam, tylko szerszy XDDD
@rebel101: a transport publiczny? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Lewisa-Mogridge%E2%80%99a
https://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_Downsa-Thomsona
https://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_Braessa
Komentarz usunięty przez moderatora
Udanych? 10 lat poślizgu i koszty kilkakrotnie wyższe niż zakładane? Owszem, zlikwidowali poprzedniego potworka (big green monster czy jak to się zwało?) ale trudno to nazwać sukcesem ;)
@Taco_Polaco o tym pisał kiedyś.
Efekt koncowy Big digu jest imponujacy, ale nawet poza godzinami szczytu te tunele sa czesto zakorkowane. Gdyby podobne pieniadze zostaly rownolegle wpompowane w infarstrukture kolejowa, problem by sie sam rozwiazal. Tymczasem bostonskie metro/kolej MBTA przypomina ledwo jezdzace i sypiace sie muzeum.
Teoria "mniej dróg - mniej korków" jest tak idiotyczna, że tylko komuniści kolejowi i tramwajowi biorą ją na poważnie.
'art bzdurnowaty.
jak bedziemy mieli wiecej drog to czas sie skroci, ale to nie dobrze o i tak wiecej ludzi bdzie przyjezdzac do miasta (wieksza pow. z ktorej beda przyjezdzali )
autor nie myli, ze ludzie beda zadowoleni.
popracuj nad stylem i napisz co proponujesz. '