@rafwoj: Nie tutaj mózgu brak, a przestrzeń czaszkowa wypełniona, gazem balonowym(helem i to on spowodował że się wzbił), bo wodór w czasie zaiskrzenia by tę durną łepetynę rozerwał! Potem jak na wózku z uszkodzonym kręgosłupem, to już któryś raz z rzędu słyszę, że on ma od teraz nowe spojrzenie na życie! Bo jako kaleka którym się sam zrobił, jest na łasce innych, którzy zamiast opieki nad popaprańcem, w tym czasie
@motonita Bardzo kiepsko. Podczas przyspieszania, siła bezwładności powoduje przeniesienie ciężaru na koło (lub inny punkt styku z nawierzchnią) najbardziej wysunięte do tyłu. W koncepcji z obrazka, będzie to prowadziło do odciążenia koła napędowego i zarazem zmniejszenia tarcia opony o nawierzchnię, a w konsekwencji do ślizgania się koła.
@motonita: Motocykle do wyścigów tego typu, też mają małe kółka, widocznie facet z filmiku uznał, że będzie w stanie odpowiednio operować manetką gazu, co mu jednak nie wyszło. Tylne koło z koncepcji z Twojego obrazka, spełniałoby w przypadku takich wyścigów identyczne zadanie, co dodatkowe kółka z motocykla ze zdjęcie, które wrzuciłem. Wadą tej koncepcji jest większa masa, co zmniejszy maksymalne przyspieszenie motocykla. Masz rację, że samochody z przednim napędem jeżdżą, ale
Komentarze (56)
najlepsze
Bardzo kiepsko. Podczas przyspieszania, siła bezwładności powoduje przeniesienie ciężaru na koło (lub inny punkt styku z nawierzchnią) najbardziej wysunięte do tyłu. W koncepcji z obrazka, będzie to prowadziło do odciążenia koła napędowego i zarazem zmniejszenia tarcia opony o nawierzchnię, a w konsekwencji do ślizgania się koła.
Tylne koło z koncepcji z Twojego obrazka, spełniałoby w przypadku takich wyścigów identyczne zadanie, co dodatkowe kółka z motocykla ze zdjęcie, które wrzuciłem. Wadą tej koncepcji jest większa masa, co zmniejszy maksymalne przyspieszenie motocykla.
Masz rację, że samochody z przednim napędem jeżdżą, ale
Kierowca powinien przedłużyć wahacz.
Dziękuję