@xxx_PrzybyL_xxx: O tak, ale Panie... Obczaj sobie Project Brutality, który bazuje na BD. Jest jeszcze lepiej. Więcej rodzajów broni, nowe potwory, mechaniki itp itd. Osobiście czekam na update PB z BDv20b.
Oczywiście ten HUD jest opcjonalny, możesz pobrać inny, jaki tylko Ci się spodoba. Głos Doomguya też można wyłączyć.
@DarkBolo: co kto lubi. Mi się Project Brutality kompletnie nie podoba. Przede wszystkim rozgrywka zwolniła jak jasna cholera. I to idiotyczne celowanie z kolbą w nosie. Stare FPS-y miały to dobrego że były szybkie i nie przebaczały. Chyba Totalbiscuit zrobił cały rant na temat tego że dzisiejsze fps-y mają jakiegoś pedała mówiącego Ci do ucha co masz robić i prowadzą Cie za rączkę gdzie kiedyś 5 sekund po starcie pierwszego poziomu
@wormik: Zdecydowanie. Grając w BD z Project Brutality bawiłem się nie raz lepiej niż przy COD. Jest trudniej, większa satysfakcja z "mielenia" przeciwników.
Eh, widzę tutaj sporo komentarzy w stylu "po co to komu? Do czego to potrzebne?". I najlepsze - "grałem w tą grę 20 lat temu i wyglądała inaczej!". Za komuny doom był lepszy, kuhwa mate.
Istnieją trzy rodzaje strzelanek: szybkie, krwawe, pełne akcji shootery (oderwałbym wzrok od ekranu na 0,123 sekundy, ALE TO TAKIE WCIĄGAJĄCE!), spokojne strzelanie z osłonami i ficzerami (poszczelam sobie i wezmę łyczka herbatki po wskoczeniu za osłonę) i
Przy okazji tego wykopu, polecam wszystkim miłośnikom Doom'a mod, który zamienia go w genialny mix strategii rts i gry zrecznościowej fpp, ze znaczną przewagą tego pierwszego - Zdoom Wars.
Oczywiście tylko multiplayer. Serwery można znaleźć na doomexplorer lub doomseeker. Jest całkiem sporo aktywnych graczy, ale jak dla mnie o wiele za mało, bo mod jest naprawdę zacny i bardzo "głęboki", dając graczom bardzo duże możliwości ᕦ(òóˇ)ᕤ
No niestety, multiplatformowość współczesnych gier to rak powodujący, ze powstające obecnie fpsy są ślamazarne i losowe ze względu na mechanikę i sterowanie przystosowane do pada. Nowy Doom niestety raczej nie będzie tutaj wyjątkiem...
@Alcoholic_Desacrator: jestem w testach alpha multiplayera i mogę Ci powiedzieć że jest dobrze. Rozgrywka mocno przypomina mi Quake 3 Arena. W zasadzie jedyna różnica jest taka że nowy DOOM wydaje się lekko wolniejszy niż Quake 3. Cała reszta - to samo.
- zero kretyńskiego celowania z nosa - zero kretyńskich przedługich animacji celowania, przeładowania itp - dużo biegania, skakania i napieprzania - przeładowanie to nie jest coś co robisz 90% czasu
Komentarze (88)
najlepsze
Oczywiście ten HUD jest opcjonalny, możesz pobrać inny, jaki tylko Ci się spodoba. Głos Doomguya też można wyłączyć.
Istnieją trzy rodzaje strzelanek: szybkie, krwawe, pełne akcji shootery (oderwałbym wzrok od ekranu na 0,123 sekundy, ALE TO TAKIE WCIĄGAJĄCE!), spokojne strzelanie z osłonami i ficzerami (poszczelam sobie i wezmę łyczka herbatki po wskoczeniu za osłonę) i
Oczywiście tylko multiplayer. Serwery można znaleźć na doomexplorer lub doomseeker. Jest całkiem sporo aktywnych graczy, ale jak dla mnie o wiele za mało, bo mod jest naprawdę zacny i bardzo "głęboki", dając graczom bardzo duże możliwości ᕦ(òóˇ)ᕤ
- zero kretyńskiego celowania z nosa
- zero kretyńskich przedługich animacji celowania, przeładowania itp
- dużo biegania, skakania i napieprzania
- przeładowanie to nie jest coś co robisz 90% czasu