Dlaczego powinieneś używać OpenGL a nie DirectX
Jak to się stało, że OpenGL pomimo dostępności na wszystkie popularne platformy przegrywa z DirectX działającym jedynie na wyrobach Microsoftu?
p.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 170
Jak to się stało, że OpenGL pomimo dostępności na wszystkie popularne platformy przegrywa z DirectX działającym jedynie na wyrobach Microsoftu?
p.....n z
Komentarze (170)
najlepsze
Jakie szczęście że w świecie oprogramowania nie ma polityków, którzy by wymuszali na ludziach różne idiotyzmy, świat oprogramowania rządzi się całkowicie zdrowymi prawami rynku, a rynek - prawami przyrody. Lepsze produkty zdobywają rynek i wypierają gorsze. Konsument wybiera. Nie dlatego, że ktoś mu każe, czy ktoś mu mówi co ma wybrać. Tutaj można wszystko sprawdzić i porównać.
No w tym właśnie problem, że są tacy politycy. Wsysnąć czyjąś technologię, przebrandować, doprowadzić współpracującą firmę do bankructwa. Ale to urban legend, może faktycznie wszyscy grają fair. Gdyby nie pierwsze zdanie pomyślałbym, że ironizujesz.
Won na onet.
Decyduje zazwyczaj wsparcie rynku i kontrahentów oraz takie rzeczy jak na przykład dostępność narzędzi do tworzenia/obróbki/etc. Tak więc mimo, iż bardzo możliwe że OpenGL jest wydajnościowo/jakościowo lepszy od DirectX'a, to DirectX ma większe wsparcie dlatego wygrywa.
Ja sam szczerze mówiąc wolę rozwiązania komercyjne, bo przynajmniej wiem, że tworzą to ludzie, którzy są specjalistami. W
Bo większośc ludzi ma Windowsa. Ot.
ubuntowcow boli ze nikt nie uzywa open gl ktore jest teraz przestarzale
producenci maja uzywac gorszego tylko dlatego ze jest 'otwarte'?
lol...