W grudniu 2014 kupiłem w sklepie X-kom we Wrocławiu nawigację firmy GoClever Navio 520.
Nawigacja przez pół roku sprawowała się wyśmienicie, nigdy się nie zacinała, a sygnał GPS wykrywała po około 5-20 sekundach.
W czerwcu b.r. nawigacja całkowicie przestała wykrywać sygnał GPS, albo łapała go na chwilę, żeby potem znów zgubić.
We wrześniu b.r. nawigację po raz pierwszy zareklamowałem w sklepie X-Kom we Wrocławiu.
Po około 4 tygodniach reklamacja została odrzucona - nawigacja miała łapać sygnał, po, uwaga, 5 minutach!
Sklep X-kom i serwis GoClever takie urządzenie uznaje za całkowicie sprawne.
Dnia 19.10.2015 nawigacji nie przyjąłem i ponownie skierowałem na reklamację.
W dniu dzisiejszym otrzymałem ponowną odpowiedź - zapraszam do przeczytania
Zatem pamiętajcie - urządzenia GOClever kupowane w X-komie mogą sygnał łapać po ponad 5 minutach i wszystko jest w porządku.
Na infolinii będą Was upewniać, że tak urządzenia mają działać. Podobnie w sklepie - przemiły Pan w okularach, kierownik sklepu we Wrocławiu (Pasaż Grunwaldzki) usiłował mnie zapewniać, że też ma nawigację i ona łapie po nawet 7 minutach i jest z niej zadowolony!
Odradzam zakupy w sklepie X-kom, a także zakupy urządzeń marki GoClever.
Komentarze (106)
najlepsze
@szopa123: czyli operator podpłacił aby producent ładował więcej kasy w produkcję, z której część wraca do operatora? Średnio logiczne.
Niepolecam.
Na Facebooku odpisaliście mi Panstwo, że odpowiedź nadejdzie jeszcze w czwartek - nie dotarła do tej pory. Czy mogę prosić o informację na temat postępów w sprawie?
1. Jeśli po dwóch tygodniach nie dostałeś odpowiedzi na reklamację, zgodnie z ustawą powinieneś był ją uznać za rozpatrzoną pozytywnie.
2. GoClever ma fajny (na papierze sprzęt). Ale po tym, jak kupiłem i trochę poużywałem ich tabletów, nie kupię tego barachła już nigdy więcej. Choćby kusił mnie jakiś fajny smartfon, czy inny bardziew w dobrej cenie - jak widzę logo GoClever, rezygnuję.
1. Nie. Mylisz reklamację gwarancyjną z rękojmią / niezgodnością towaru z umową. Nie rozpowszechniaj mitów, tylko zajrzyj na http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/. Przy oddawaniu towaru sprzedawcy zawsze zaznacz w jakim trybie chcesz, żeby zgłoszenie było rozpatrywane, bo sprzedawcy słysząc "reklamacja" czy "na gwarancję" będą wybierać domyślnie drogę korzystniejszą dla siebie - gwarancję producenta, która nie jest w żaden sposób regulowana prawnie i jest jedynie dobrą wolą gwaranta (najlepsze były miny osób, którym
Ogólna zasada w korespondencji (nawet prywatnej) jest taka, że należy do adresata. W przypadku korespondencji służbowej strona firmowa / urzędowa w ogóle nie podlega utajnieniu. Do tego nazwisko z wzorem podpisu nie stanowi danych osobowych. Jest nimi imię i nazwisko + adres + PESEL (nie jestem tylko pewny, czy ten ostatni jest składnikiem
w których?
poza Google Maps są inne nawigacje takie jak np Sygic, TomTom, itp itd.
@Altar:
1. Smartfon żre transfer? W sensie? masz automapę - żre równe 0, masz mapę europy.
2. W każdym można. Sam nie mam zestawu głośno czy czegoś bo mi nie jest potrzebne, ale u mnie mam tak:
podłączam telefon do