To poszli do przodu wam powiem. Kiedyś grałem w tego flatouta to tylko samochodami się tłukło, a teraz da się wyjść i coś tam robić. Choć dla mnie to nic specjalnego.
@jaromaz: Cała ta akcja jest rodem ze strzelanek, gdzie twórcy jako urozmaicenie wpadają na przemęczony pomysł, by wpakować bohatera w jakiegoś mecha i pozwolić mu siać spustoszenie... Zero elementów rpg, czysty wygrzew. AI tu nie istnieje, przeciwnik ma się tylko pakować pod lufę.
W starych Falloutach przeciwnicy mieli realny ekwipunek i zasób amunicji, kiedy im się skończyły atakowali nożami, łomami, chwytali co mieli pod ręką, lub uciekali - w wypadku F4
@LatajacaMaczeta: Jeśli zrobią pancerze tak, jak w Fallout 3 (redukcja obrażeń procentowa, a nie progowa), to z miejsca olewam tę grę. To właśnie było fajne w potężnych pancerzach - gdy je w końcu w bólu i pocie zdobyłeś, to zwykli bandyci mogli tylko uciekać. A F3? I tak zadają obrażenia, nosz kuźwa... To była kpina jakaś, gdy w jednej z misji F3 (biblioteka) bandyci walący z małokalibrowych pierdziawek rozwalili dwóch ludzi
@mag_zbc: To nie wygląda normalnie, bo jest kolorowe, żeby gimbaza nie czuła się zdołowana klimatem post-apo. Normalne byłoby, gdyby operowano spraną, brudną kolorystyką, bez głupawych filtrów, ale Bethesda jasno dała do zrozumienia, że cukierkowe kolory są ich celem.
PS: Bez obrazy z tą gimbazą, chodzi po prostu ludzi, którzy MUSZĄ widzieć, że ich GTX970 pracuje, bo przecież jak nie ma kolorów, to na pewno nie pracuje?
Jak skończą grę to przejadą się po grafice by to jakoś działało i będzie downgrade.
hehehe Ta gra już wygląda jak po downgradzie. Ten model broni i tekstury w 2:38 wyglądają paskudnie. Modele NPC też jakieś takie dziwne, sztuczne. Jak tak ma wyglądać wersja końcowa gry, to spóźnili się o co najmniej 2 lata z jej premierą.
Fallouty były tylko dwa. I nie chodzi o izometryczną kamerę, ale o mechanikę gry, klimat i uniwersum. Tactics był dobrym spinoffem, w tym uniwersum, ale na tym koniec jego zalet. Co zaś oferują nowe gry? *Świetną rozrywkę* i chyba najbardziej #!$%@? fallouty jakie można zaserwować. Skupiono uwagę na pierdołach i wymyślaniu coraz bardziej idiotycznych zabawek-pukawek i easter eggów. Gra się przyjemnie, ale nie ma w tym żadnej magii. Fabuła do dupy, logika
@sidhellfire: Mechanika, klimat, muzyka, kolorystyka, dialogi, brutalność (ale nie w znaczeniu lejącej się krwi), humor - NIC z tego nie ma w nowszych Falloutach, może trochę udało się znaleźć w New Vegas ;(
@Marmach: Powiedzmy, że NV zwiastował zmiany w lepszą stronę, ale dla mnie to trafili jak kulą w płot. Zbyt folklorystyczny, dalej absurdalnie nielogiczny, zwłaszcza w kwestii AI… no i dalej nie przypomina wastelandów. To nie była arizona, a wysuszony Sulejówek.
Mam dwa zarzuty - ta gra wygląda na razie jak FPS a nie RPG i nie wiem czy nie lepiej było by to wypuścić jako spin-off a nie pełnoprawną część. Drugi to strasznie biedne animacje - grafika jest ok, nie powala na kolana ale jest całkiem przyjemna... niestety o animacjach nie można powiedzieć, że pasują do roku 2015. Sztywne i nienaturalne ruchy oraz nadal twarze przypominające gadające maski.
Komentarze (155)
najlepsze
@PilariousD: Po tym poznać, że atomowa apokalipsa to nie przelewki.
Bioshock - to również moje pierwsze skojarzenie :D
Gdyby nie niebieski kombinezon i wyschnięte trawy, to ciężko byłoby odróżnić :P
W starych Falloutach przeciwnicy mieli realny ekwipunek i zasób amunicji, kiedy im się skończyły atakowali nożami, łomami, chwytali co mieli pod ręką, lub uciekali - w wypadku F4
To była kpina jakaś, gdy w jednej z misji F3 (biblioteka) bandyci walący z małokalibrowych pierdziawek rozwalili dwóch ludzi
To nie wygląda normalnie, bo jest kolorowe, żeby gimbaza nie czuła się zdołowana klimatem post-apo.
Normalne byłoby, gdyby operowano spraną, brudną kolorystyką, bez głupawych filtrów, ale Bethesda jasno dała do zrozumienia, że cukierkowe kolory są ich celem.
PS: Bez obrazy z tą gimbazą, chodzi po prostu ludzi, którzy MUSZĄ widzieć, że ich GTX970 pracuje, bo przecież jak nie ma kolorów, to na pewno nie pracuje?
Jak skończą grę to przejadą się po grafice by to jakoś działało i będzie downgrade.
hehehe
Ta gra już wygląda jak po downgradzie. Ten model broni i tekstury w 2:38 wyglądają paskudnie. Modele NPC też jakieś takie dziwne, sztuczne. Jak tak ma wyglądać wersja końcowa gry, to spóźnili się o co najmniej 2 lata z jej premierą.
Mechanika, klimat, muzyka, kolorystyka, dialogi, brutalność (ale nie w znaczeniu lejącej się krwi), humor - NIC z tego nie ma w nowszych Falloutach, może trochę udało się znaleźć w New Vegas ;(