Stadion z morza wyciągany, walki średniowieczne (lol), Kraków z jakąś jaskinią i góry. Sorry ale mnie kompletnie nie przekonuje, oby goście zza granicy mieli zgoła odmienne wrażenie. Koncepcja szeptu jednego dzieciaka do drugiego też niezbyt trafna.
Na Eurosporcie leciały w tym roku spoty zachęcające do odwiedzenia Indonezji, Turcji czy Bułgarii. Kraje niekoniecznie posiadające więcej rzeczy do pokazania, a jednak ich reklamy były o wiele bardziej przekonujące i zachęcające.
Dlaczego na koniec jest "Polska - where unbelivable...", a nie "Poland - where..."?
Obawiam sie ze w ten sposob odejmujemy jakąś grupe odbiorców, która nie wie jak jest Poland w naszym jezyku i nie bedzie im się chciało szukać. Troche tak jakby zobaczyć reklamę jakiegoś kraju, a na koniec "Suomi - where ubelivable...". Nie każdy wie o jakim kraju mówię
@konradk: koleś na samym początku mówi „Poland”. Trzeba być głuchym żeby nie ogarnąć co się w filmie dzieje. No i wybacz, jest różnica między Suomi a Finlandia znacznie większa niż Polska i Poland.
@jos: heh, nie uwierzysz, ale mi na samym poczatku pies szczekal w domu i nie uslyszalem ;) pozostaje wiec pytanie: co tymi ludzmi ktorym tez pies szczekal, jak dużą grupę odbiorców przez to tracimy ( ͡º͜ʖ͡º)
Komentarze (210)
najlepsze
https://www.youtube.com/watch?v=Dw89u27xk9U
Na Eurosporcie leciały w tym roku spoty zachęcające do odwiedzenia Indonezji, Turcji czy Bułgarii. Kraje niekoniecznie posiadające więcej rzeczy do pokazania, a jednak ich reklamy były o wiele bardziej przekonujące i zachęcające.
@pauvre: Każdego roku 11 listopada w Warszawie masz w sumie podobny widok.
Obawiam sie ze w ten sposob odejmujemy jakąś grupe odbiorców, która nie wie jak jest Poland w naszym jezyku i nie bedzie im się chciało szukać. Troche tak jakby zobaczyć reklamę jakiegoś kraju, a na koniec "Suomi - where ubelivable...". Nie każdy wie o jakim kraju mówię
@jos: heh, nie uwierzysz, ale mi na samym poczatku pies szczekal w domu i nie uslyszalem ;) pozostaje wiec pytanie: co tymi ludzmi ktorym tez pies szczekal, jak dużą grupę odbiorców przez to tracimy ( ͡º ͜ʖ͡º)