@animal: Chyba, że lekki u-lock z kiepskiego materiału. W sumie dobry pomysł - nawet jeśli rozwalą takiego u-locka to i tak nie mają czym prowadzić roweru :)
Wszystkie tego typu projekty rowerów mają być prostrze, łatwiejsze w obsłudze itd. Mają zastąpić rowery tradycyjne, mają być dla mas, tylko dlaczego cena tego roweru przekroczy na 100 % 5 tysięcy złotych?
Wszystkie tego typu projekty rowerów mają być prostrze,
@Redcreek: Tradycyjny rower to najprostsza konstrukcja świata. Nie wiem jak można to bardziej uprościć. Na pewno nie dodając tony elektroniki do niego.
Szkoda ze dajac info i film nie podales najwazniejszego... czyli sugerowanej ceny, wynoszacej $3,000 :)
Rower do miasta za 10,000pln, ktory z zasady ma byc zostawiany pod praca/sklepem itd. Do tego zeby ta blokada z kierownicy byla wytrzymala bedzie musiala wazyc 5kg+ przy tych rozmiarach :)
Pomysl nieglupi, ale ma 0 szans powodzenia. Za 1/3 tej ceny mozna kupic wysokiej klasy rower miejski+solidnego u-locka z mocowaniem na rame. Zadna roznica w korzystaniu,
@Defrag-tlp: konkurs miał najprawdopodobniej wyłonić nowy standard roweru- urządzenia tak prostego że w zasadzie od jego wynalezienia nie przeszedł żadnej ewolucji. Do niedawna hamulce tarczowe były drogim dodatkiem zarezerwowanym dla wyższej półki cenowej- teraz powoli stają się standardem. Może teraz kolej na zintegrowane systemy zabezpieczeń lub asystenta pedałowania? Przekonamy się za kilka lat.
Rozmontowywanie kierownicy i uzywanie jej jako blokady jest kretynskie i chyba tylko podoba sie komus, kto roweru nigdy nie uzywal. Przeciez dobre zamkniecie musi sporo wazyc, zeby byc odpornym na przeciecie - a dobra kierownica wrecz przeciwnie - im lzejsza, tym lepiej, bo latwiej wtedy rowerem sterowac.
To samo z umiejscowieniem bagaznika. Bagaznik z przodu? Serio?? To jedynie jest dobre na jedna bagietke dla jakiejs
@dzikireks: Masz rację - ale to rower raczej do miasta, a tam nie potrzeba bardzo dużej zwrotności - ot przejechać z punktu A do B po płaskim asfalcie.
W terenie z taką kierownicą i bagażnikiem człowiek mógłby polecieć przez kierownice przy pierwszym lepszym zjeździe, nie mówiąc o wchodzeniu w ostre zakręty.
Komentarze (116)
najlepsze
@Redcreek: Tradycyjny rower to najprostsza konstrukcja świata. Nie wiem jak można to bardziej uprościć. Na pewno nie dodając tony elektroniki do niego.
jak ten z filmiku a nawet prostrze bez elektorniki
@Redcreek: prostsze.
Rower do miasta za 10,000pln, ktory z zasady ma byc zostawiany pod praca/sklepem itd. Do tego zeby ta blokada z kierownicy byla wytrzymala bedzie musiala wazyc 5kg+ przy tych rozmiarach :)
Pomysl nieglupi, ale ma 0 szans powodzenia. Za 1/3 tej ceny mozna kupic wysokiej klasy rower miejski+solidnego u-locka z mocowaniem na rame. Zadna roznica w korzystaniu,
Rozmontowywanie kierownicy i uzywanie jej jako blokady jest kretynskie i chyba tylko podoba sie komus, kto roweru nigdy nie uzywal. Przeciez dobre zamkniecie musi sporo wazyc, zeby byc odpornym na przeciecie - a dobra kierownica wrecz przeciwnie - im lzejsza, tym lepiej, bo latwiej wtedy rowerem sterowac.
To samo z umiejscowieniem bagaznika. Bagaznik z przodu? Serio?? To jedynie jest dobre na jedna bagietke dla jakiejs
W terenie z taką kierownicą i bagażnikiem człowiek mógłby polecieć przez kierownice przy pierwszym lepszym zjeździe, nie mówiąc o wchodzeniu w ostre zakręty.