@ewolucja_myszowatych: Korba ma 180mm i jak 100kg rowerzysta stanie na pedale to mamy 180 Nm, większość samochodów osobowych ma silniki z mniejszym momentem.
@eeemil: w sensie że idzie go zerwać? przy odpowiednim manipulowaniu przerzutkami mógłby dac radę, a w tym rowerze jeszcze ponoć jest automatyczna skrzynia
@ewolucja_myszowatych: Typowy łańcuch rowerowy ma wytrzymałość ok 10kN (1 tona), pasek zębaty o szerokości 10mm wytrzyma 2600N ale dopuszczalne obciążenie pracy to 650N, po przekroczeniu tego obciążenia będą się ścinać zęby paska. Pasek trzeba będzie częściej wymieniać.
Dopóki nie pokazano "auto gears" i wspomagania elektrycznego to spoko. Z tą kierą ciekawy pomyśl, ale stopień skomplikowania sprawia ze bedzie za drogi. I ciekawe jesk z widocznością tych kierunków dla kierowcy z tyłu. Bo wątpie aby z tego "stolika" z przodu były widoczne one dla osoby jadącej za rowerzystą.
I ciekawe z czego ta kierownica zrobiona? Bo rurka dość cienka wiec piłką do metalu to raz dwa by poszła :D
Jaś fasola pierwszy wymyślił zabezpieczenie pojazdu kierownicą :D
Rower całkiem ciekawy. Cena oczywiście również będzie ciekawa... pięciocyfrowa jak nic :|
Z drugiej strony, skoro jeden samochód kosztuje 30k zł, drugi 300k a trzeci 3m, to dlaczego i rowery nie mogą mieć takiego "rozrzutu"? Tylko wtedy to nie jest rower 2.0 bo tak to połowa samochodów jest 2.0.
@Mentos69: cena pewnie taka, że Kowalski będzie w stanie kupić rowery dla 5-cio osobowej rodziny, zamiast tego jednego.. Ale fajny, popatrzeć można zawsze.
swietne i to w sumie tak na oko mozna sobie to samemu zrobic jak ktos ma zylke do modyfikacji, 5-6k i rowerek jak marzenie, oj chcialbym zeby ktos w polsce cos takiego powielil moze znacie jakis zaklad ktory robi, przerabia bo to naprawde jest swietnie pomyslane i wydaje sie relatywnie proste do zrobienia z innego elektryka
@CreativePL: Zbyt skomplikowany, a jednocześnie za mało wytrzymały i odporny. W Polsce nie będzie miał kto go serwisować, bo mało ludzi go kupi (jest b. drogi).
Zwykły, prosty rower przeważnie serwisuje się raz do roku (biorąc pod uwagę, że wyczyścić i nasmarować łańcuch umie się samemu). Jeśli właściciel cuda z filmiku będzie jeździł normalnie, a nie średnio raz na 2 tygodnie 5km, spokojnym tempem, tylko po idealnym asfalcie to można przewidzieć,
Ale to electric pedal assist wygląda fajnie. Ogólnie lubię odrobinę elektryki w rowerze, szkoda że dzięki idiotycznemu prawu w Polsce musi się odłączać przy przekroczeniu 25km/h.
Komentarze (116)
najlepsze
Tylko ciekawe jaka będzie cena. Pewnie 1000-1500€
Miałem do dyspozycji tylko swoje nogi... I do tego jeszcze drewniane!
I ciekawe z czego ta kierownica zrobiona? Bo rurka dość cienka wiec piłką do metalu to raz dwa by poszła :D
Komentarz usunięty przez moderatora
Rower całkiem ciekawy. Cena oczywiście również będzie ciekawa... pięciocyfrowa jak nic :|
Z drugiej strony, skoro jeden samochód kosztuje 30k zł, drugi 300k a trzeci 3m, to dlaczego i rowery nie mogą mieć takiego "rozrzutu"? Tylko wtedy to nie jest rower 2.0 bo tak to połowa samochodów jest 2.0.
Zwykły, prosty rower przeważnie serwisuje się raz do roku (biorąc pod uwagę, że wyczyścić i nasmarować łańcuch umie się samemu). Jeśli właściciel cuda z filmiku będzie jeździł normalnie, a nie średnio raz na 2 tygodnie 5km, spokojnym tempem, tylko po idealnym asfalcie to można przewidzieć,
To mam do wyboru albo zmieniać ciuchy, ilekroć chcę gdzieś 2km rowerem podjechać, albo łazić uwalony błotem. Rewelacja.
Ja wiem, że kto chce, ten może sobie kupić błotnik, ale to jednak dosyć podstawowe wyposażenie.
EDIT: eeee, raczej nie działa.
Ale to electric pedal assist wygląda fajnie. Ogólnie lubię odrobinę elektryki w rowerze, szkoda że dzięki idiotycznemu prawu w Polsce musi się odłączać przy przekroczeniu 25km/h.
@spidero: kanciasty bo to wersja stealth nie wykrywalny dla radarów drogówki.
http://left-lane.com/european-car-sales-data/fiat/fiat-multipla/
Mnie się osobiście podobają te bajery w tym projekcie.