Tylko szkoda, że tak wiele zoom'ów i efektownych ujęć na sam koniec. Chciałbym na moment zawiesić oko na całości a jest tego niewiele. Gratulacje dobra robota. BTW rownież uwielbiam dłubac przy swoim gracie. Ostatnio mi tego brakuje - kto ma żone i dzieci zrozumie :)
@hidden_beliefs: też mi brakło kilku spokojnych, statycznych ujęć pokazujących całość. Ale ogólnie to pełna profeska zarówno w realizacji filmu jak i renowacji auta.
Miałem 850R, aż się łezka kręci jak oglądam ten filmik. 250 KM 330nm dostępne praktycznie od dolnego zakresu obrotów i miny sebixow z BMW, po wycięciu ich przez jeżdżący kredens były bezcenne. Do tego pakiet fabrycznych spojlerow i wykończenie z alcantary dawały temu auto coś wyjątkowego, czego nie mogę znaleźć w żadnym innym samochodzie. Gdyby nie studia na pewno dalej bym jeździł Rką ;( pewnie ze względu właśnie na 850tke, poważnie zastanawiam
@24GHzWireless: ja z kolei mialem 850 T-5R jedno z nielicznych w polsce , zolte cream yellow , 2.3 wydech 3 cale blow off 260 koni, wywalony katalizator, sprzedalem i jezdze teraz S60R czarne z atacama w srodku , ale ze chcialem auto bardziej komfortowe to juz jak trafil sie automat to odrazu bralem :)
@24GHzWireless: jestem mega zadowlony... kiedys napewno kupie znowu 850 T-5R albo juz S70R ale tylko zeby go wypicowac i jezdzc tylko w weekendy alby wycieczki... nie na codzien :)
No fajne obrazki tylko tego Volvo nie było widać... taka sztuka dla sztuki trochę, a chętnie zobaczyłbym więcej szczegółów z tej odbudowy. Szacunek za chęć wkładania czasu i pieniędzy w auto z lat 90 dla mnie to były właśnie perełki, auta z duszą i bez przesadnej elektroniki. Nie wydaje mi się też, aby potrzebna była wielka odwaga w inwestowanie w takie auto. Po kompletnej odbudowie takie auto spokojnie posłuży kolejne 10 -15
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: najczęstsze przyczyny awarii elektroniki to kombinowanie przy niej "po swojemu", chip tuning, no i podejście kowali którzy podczas często siłowej naprawy mechaniki psuja elektronikę
Też mam podobny silnik u siebie, Volvoski T5 2,5 Turbo @ 300hp. Nie słucham radia, a jazda do pracy to czysta przyjemność. To jak brzmi ta jednostka rekompensuje ból przy dystrybutorze :)
Komentarze (130)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_mlrs7jstqUrEI1uoMdl42odlS3AG01TM.jpg
Pobierzźródło: comment_mkEBLo3IgoY3nmFNOqGjuGmYL39EP5rO.jpg
PobierzJedno pytanie: dlaczego silikon pod pokrywę zaworów, a nie uszczelka?
źródło: comment_RyYw6HTXjdb8krOnN6y8TWl4evNYNN8e.jpg
Pobierzhttp://partaj.cz/imgs/aston/am_lagonda_v8sb2.jpg
źródło: comment_QZH6eCUkp6OLUpeOOateySyfxqs2sslJ.jpg
PobierzPrawdopodobnie najbardziej hipsterskie kombi świata ;)
źródło: comment_KsmghwFNYsYHOPY50UnPjYc1ibBOxUWS.jpg
Pobierzźródło: comment_wA8A2cnWl3Sw047Ow8RiHKobvkwu19FW.jpg
Pobierzźródło: comment_3WZkNVD42pGJsbyXk0YzBcCaOWQPjCkK.jpg
Pobierzźródło: comment_sFca0pV69io1d8WqsbANgkeGgUVWOgUm.jpg
Pobierzźródło: comment_zTghe6ahf6j02Qya7joNajrLXey4ngQK.jpg
Pobierz