Namolne telefony z banku z prośbą o identyfikację
Co robić, gdy dzwonią ludzie z banków (rzekomo), żądając podawania - w ramach identyfikacji klienta - wrażliwych danych osobowych, a sami w najlepszym razie podają tylko swoje nazwisko, a dzwonią przeważnie z zastrzeżonych numerów?
och_sani z- #
- #
- #
- #
- 83
Komentarze (83)
najlepsze
@Zombo: rozmowa jest nagrywana żeby lider, przełożony konsultanta mógł taką rozmowę odsłuchać. Jak pracowałam dla Pekao SA było to kilka losowo wybranych rozmów w miesiącu i
-Dzień dobry, Kasia Nowak, Getinmbank BP, czy mam przyjemność z panem Janem Kowalskim?
-Tak, to
-Nie dziekuje nie jestem zainteresowany, ale chetnie skorzystam z opcji wyplaty z bankomatów za granicą za 5 pln
-No tak ale to musi pan na mLinie zadzwonić
-Przecież
-Dzień dobry, nazywam się jakośtam i dzwonie skądśtam. Na początku informuję pana że rozmowa jest rejestrowana i...
-A tak tak to bardzo dobrze bo ja też będę
Moja była miała zastrzeżony. Teraz żałuje, że tego nie miałem ;)
Dowiedziałem się o możliwości zdefiniowania takiego hasła właśnie przy okazji ,,utarczek'' słownych z operatorem mLini. Operator zaczął mnie nagabywać o dane w celu weryfikacji więc ja wypaliłem żeby On mi podał nazwisko panieńskie swojej matki... Najpierw nastąpiła konsternacja a później odmówił. Wiec ja powiedziałem że mu nie ufam i nie podam swojego nazwiska w-celu-weryfikacji :-) Wtedy się właśnie dowiedziałem (od niego), że jest możliwość zdefiniowania takiego hasła. Za pół godziny zadzwonił znowu i rozmowa była już zupełnie inna (anyway nie wcisnął mi żadnego produktu ale i tak rozmowa była owocna).
Mam kilka sposobów na natrętów, polecam:
1)
Albo, gdy nie jesteśmy zadowoleni z usług, to: