@salad_fingers: nie sadze, zeby byly produkcje typu mass effect w swiecie indie. No i ja nie bardzo przepadam za erpegami, takze raczej nie pomoge. Jesli chodzi o klimat kosmosu, to sa takie gry, ale tobie bardziej chodzi chyba o rpg.
@adamlog: Tak samo przeciez nie mowie, ze wszystkie duze produkcje sa zle - bardzo dobrze gra mi sie w serie GTA, battlefield 3 tez dobrze wspominam. Ale ostatnio
@herell: oczywiście, że nie, zresztą przecież nie wszystkie mnie interesują i nie na wszystkie jeszcze trafiłem. Tylko jestem ciekaw po co minusy dla mnie i woostera? Jakiś spisek wielkich koncernów? :P
Nie mówię, że dokładnie wszystkie wielkie nowe gry są beznadziejne, ale większość raczej..
Za to tyle ciekawych i nastawionych na grywalność i fabułę gier indie powstaje, że nie widzę powodu lamentować nad rynkiem gier od największych graczy.
Podobnież było też i z Carmageddonem - jak wyszło NFS Porsche to wszyscy wywalali oczy na widok fizyki i to było takie nowatorskie, tylko nikt nie pomyślał o tym, że 97 roku wyszła gra, która w pełni adaptowała fizykę.
Większość zapowiedzianych przez nich rewolucyjnych "ficzerów" to tak naprawdę rozwiązania znane od dawna, np. ważna rola psa - te były w poprzednich częściach, ale też piesek baaardzo ważną rolę odgrywał choćby w Fable 2, ślizganie się i przeskakiwanie nad przeszkodami - Crysis 2 i Battlefield 3, niszczenie otoczenia? - Crysis, Battlefield. I tak dalej i tym podobne.
Najsmutniejsze jest jedna to, że naprawdę pokaźna część osób kupujących CoDa (pewnie nawet większość), nie
COD to bardziej Quake, tylko bez tego co Quake miał najlepsze.- skryptów, myszek z odważnikami, customowych map, railguna wymagającego skilla zamiast L1 lub L2 i nap@$#@#!ania na ślepo
@Sad_Statue: niszczenie otoczenia pojawiło się na silniku Geo Mod, którego użyto do pierwszego Red Faction w 2001 roku. Pety w grach? Nawet w genialnym Shadow of the Colossus był Agro, który był istotną częścią gry, nie mówiąc już o chociażby Yoshim w Mario ;) Ślizganie i przeskakiwanie nad przeszkodami? To się pojawiło w grze Vanquish.
@comrade: Tak. A wektor ruchu? Wektor ruchu gracza i ryby, obliczenie kierunku, zmiana go jeżeli gracz się ruszy - na dodatek pdo wodą można się poruszać we wszystkich kierunkach. Gdyby programowanie było takie proste jak ryba.uciekajOdGracza(); ...
No bo w mario to była funkcja pilnująca minimalnej odległości a teraz jest AI. Taka ryba w CoD pływa sobie i myśli, ooo człowiek, lepiej odpłynę żeby mnie nie złapał. ;p
Tylko jak ńie widać różnicy to po co przepłacać? ;)
Komentarze (100)
najlepsze
@adamlog: Tak samo przeciez nie mowie, ze wszystkie duze produkcje sa zle - bardzo dobrze gra mi sie w serie GTA, battlefield 3 tez dobrze wspominam. Ale ostatnio
Nie mówię, że dokładnie wszystkie wielkie nowe gry są beznadziejne, ale większość raczej..
Za to tyle ciekawych i nastawionych na grywalność i fabułę gier indie powstaje, że nie widzę powodu lamentować nad rynkiem gier od największych graczy.
Najsmutniejsze jest jedna to, że naprawdę pokaźna część osób kupujących CoDa (pewnie nawet większość), nie
Ałała,to bolało...
COD to bardziej Quake, tylko bez tego co Quake miał najlepsze.- skryptów, myszek z odważnikami, customowych map, railguna wymagającego skilla zamiast L1 lub L2 i nap@$#@#!ania na ślepo
.
if odleglosc(ryba, gracz)
ryba.uciekajod
if (Gracz.Zywy()) {
foreach (Gosc gosc in ZliGoscie)
http://www.dsogaming.com/news/official-call-of-duty-ghosts-trailer-reveals-a-fake-lighting-system/
Tylko jak ńie widać różnicy to po co przepłacać? ;)