@plushy: Ten engine symulatora, który tak reklamują, robi ciekawsze rzeczy z mieszkańcami. Przykładowy mieszkaniec rano z domu idzie do najbliższej dostępnej pracy, po czym wraca wieczorem do najbliższego wolnego domu - codziennie gdzie indziej. ;)
Teleportowanie pieszych akurat się wydaje dobrym obejściem problemu, ale w dalszej części artykułu jest wspomniane o tym, że poszczególne aspekty gry (dodatkowe opcje itd.) zostały uproszczone, bo to nie jest... fajne. Tym sposobem w grze,
@snicer: Taki tam mem który obrazuje typowego kolesia z "podwórka" który gra w Tibie, gałę i ogólnie jara szlugi. Ot, chłopak z blokowiska w młodocianym wieku.
@rudy2007: To moze dla odmiany druga strona medalu jesli o chodzi o gry z trybem multiplayer. Gdyby istnialy dwa rozne tryby trudnosci to istnialoby ryzyko, ze ten latwiejszy prowadzilby do powstawania zlych nawykow. Stawaloby sie to widoczne gdy ktos kto dlugo gral na easy mode przeszedl na wyzszy tryb. Ktos taki moglby psuc rozgrywke pozostalym graczom, ktorzy sa przyzwyczajeni do grania bez zadnych ulatwien. Mniej wiecej taki mechanizm mial miejsce
Nic dziwnego, dzisiejszy rynek taki jest. Albo robisz grę która się sama przechodzi albo robisz normalną na kickstarterze i czekasz na wsparcie starych graczy
@rdy: Nie do końca. Skomplikowane gry też mają się dobrze. Armed Assault czy Mount and Blade przynoszą twórcom olbrzymie pieniądze. Fakt nie sprzedają się tak dobrze na początku jak popowe "hity", ale ich żywotność jest o wiele dłuższa.
@rdy: Trudne gry mają to do siebie, że płoszą często graczy. Osoba która zostaje rzucona na głęboką wodę nie jest w stanie ogarnąć całej gry i odkłada ją na półkę.Oni powinni zrobić albo dobry samouczek, albo dwa tryby(zaawansowany i prosty).
Jak mniemam to najpierw oswoją gracza z tą grą , a potem te skomplikowane rzeczy sprzedadzą w dlc - bo jeśli klienta traktować jak krowę(zakładając że sobie nie poradzi), to
@Frodzio18: Obawiam sie, ze docelowi gracze SimCity nie wiedza nawet o istnieniu takiego poziomu zlozonosci i mozliwosci jaki prezentuje niepozorna DF. :)
Komentarze (102)
najlepsze
Teleportowanie pieszych akurat się wydaje dobrym obejściem problemu, ale w dalszej części artykułu jest wspomniane o tym, że poszczególne aspekty gry (dodatkowe opcje itd.) zostały uproszczone, bo to nie jest... fajne. Tym sposobem w grze,
źródło: comment_bT77vMrk8CAQ7fBmB9yQH0i9yukeRxHH.jpg
PobierzJak mniemam to najpierw oswoją gracza z tą grą , a potem te skomplikowane rzeczy sprzedadzą w dlc - bo jeśli klienta traktować jak krowę(zakładając że sobie nie poradzi), to