@NeXIcE: jak pisałem to jeszcze nie było, a nie sprawdzałem zbytnio, bo myślałem, że to jakaś całkowita świeżynka i nie ma jeszcze innych materiałów ;)) Ładnie to wygląda, ale przycina miejscami ostro
@wielooczek: Znam opinię znajomych developerów i podobnie są pozytywnie nastawieni, wyłapywali różne techniki coś wynosząc z tego i tak dalej. Opinie graczy to wiesz... Osoby będące końcowymi odbiorcami produktu niekoniecznie potrafią obiektywnie docenić pewne rzeczy, zazwyczaj skala jest zero jedynkowa - fajne, albo nie fajne i tak są podsumowywane miesiące i lata czyjejś pracy - 1/10, a co tam. :)
Fakt, tech-demo odpalane było na potężnym komputerze, ale bierz poprawkę, że na tym samym sprzęcie działały równocześnie narzędzia developerskie, które pozwalały na wprowadzanie zmian w animacji w czasie
@highlander: Spróbuj, ale już ci mówię: nie trudne tylko zasobożerne. Powyżej 3 pkt z których miałaby się składać krzywa włosa obliczenia dla kilkunastu tysięcy takich nitek rośnie wykładniczo. Dlatego łatwiej jest przy pomocy teselacji pociąć całą fryzurę na fragmenty i animować je jako całość, a dopiero jak jakiś użytkownik zdecyduje się przybliżyć widok silnik graficzny dzieli dalej te kupki włosów i animuje już tylko to co widzi użytkownik.
Niestety kiepskie znalezisko. Autor powinien w pierwszej kolejności dodać filmik z pokazu tech-dema, na którym twórcy w czasie rzeczywistym dokonywali zmian w grafice (był to dowód, że całość hulała w czasie rzeczywistym, nie był to prerenderowany filmik), a dopiero w powiązanych powyższy filmik (+2 pokazujący model starego faceta z tech-dema).
@desygnat: Akurat żeby nadgonić wystarczy kupić budę za lekko ponad 2k. Kupowanie PC za 6k może przedłużyć jego wysokodetalowość w nowych tytułach o rok czy coś.
Komentarze (45)
najlepsze
dodatkowe pytanie to - ile kosztować ma ta konsola? 2 000 PLN? A tym samym, czy PC bez monitora etc w tej samej cenie będzie identycznie wydajny?
Grafika na PC-tach.
Fakt, tech-demo odpalane było na potężnym komputerze, ale bierz poprawkę, że na tym samym sprzęcie działały równocześnie narzędzia developerskie, które pozwalały na wprowadzanie zmian w animacji w czasie
Dobrym przykładem