@Klopsztanga: a mnie znowu nie. Zawsze mnie zastanawiało, jakie wyniki mieliby tamci sportowcy na nowym sprzęcie, i nowy sportowcy na starym sprzęcie. Czy Jordan ciągle byłby Air w zwykłych trampkach? A Vettel ciągle byłby tak szybki w cygarze na oponach znanych nam z motocykli?
Moje Renault Megane 1.9 D diesel rocznik 1997 65 koni mechanicznych tez ma ciekawy dzwięk.Powinni mi dac za darmo model z filmiku za ilośc napraw i cierpliwosc :)
@DOgi: Wiesz co..nie sprawdzałem ile pali z otwartymi oknami i z zamknietymi :)..jaka klimatyzacja..:) To jest samochod bez komputera i wszystko jest na gałki i śrubki :)
@Jaform: Widzę że to ty na siłę próbujesz z kimś porozmawiać. Ja cię o to nie prosiłem a ty wp!!!%@$asz się z wieśniackimi tekstami. Żebyś chociaż jakiś argument miał, ale nie masz. Taki z ciebie mechanik, że potrafisz powielać tylko słowa innych Cześków co w garażach maluchy po wsiach naprawiają...
@Klopsztanga: Wszystko zależne od tego na co bardziej stawiasz. Jeśli estetyka to oczywiście drewniane wykończenie jest o wiele lepsze (wybór pierwszy), podnosi wartość samochodu. Jeśli na docisk i +ileś do lansu to drugi jest zdecydowanie jest dla Ciebie.
Zrobione fajnie, chociaż mam średnie zdanie o samochodach z kraju o białej fladze.
Przy okazji: widać gołym okiem o ile większy (szerszy, bardziej masywny) jest Alpine nowej generacji. Chociaż w sumie to koncept więc nie wiem czy można go nazwać nową generacją.
Zrobione fajnie, chociaż mam średnie zdanie o samochodach z kraju o białej fladze.
@Daozi: ja ostatnio zauważyłem, że w mojej Megane najczęsciej psują się części np. z niemieckich firm. A podzespoły np. z Valeo (czyli francuskiej firmy) są niezmieniane w aucie od nowości.
Komentarze (68)
najlepsze
Przypadek?
ciekawe ile zachodu wymaga zamknięcie takiej drogi
i tak na "F" ;)
Przy okazji: widać gołym okiem o ile większy (szerszy, bardziej masywny) jest Alpine nowej generacji. Chociaż w sumie to koncept więc nie wiem czy można go nazwać nową generacją.
@Daozi: ja ostatnio zauważyłem, że w mojej Megane najczęsciej psują się części np. z niemieckich firm. A podzespoły np. z Valeo (czyli francuskiej firmy) są niezmieniane w aucie od nowości.