Valve zatrudnił pierwszych linuksowych programistów
![Valve zatrudnił pierwszych linuksowych programistów](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_GIw0qunksDZrlGATZEEhfB96O9cANUyV,w300h194.jpg)
Phoronix opublikował newsa, w którym poinformował o tym, że Valve zatrudnił pierwszych linuksowych programistów... i będzie zatrudniać ich więcej! Prace nad linuksową wersją Steamu idą pełną parą.
![sylwke3100](https://wykop.pl/cdn/c3397992/sylwke3100_9B0XXrYulX,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 91
Komentarze (91)
najlepsze
Geek girl
Ale
To chyba wystarczy :)
Zresztą myślisz, że obecne pokolenie graczy dałoby sobię radę z grą bez cut-scenek, "mission objectives" i automatycznego uzdrawiania?
@Boli:
I do okrągłego 1024
Aczkolwiek podyktowane jest to wynikiem badań, a dokładnie wnioskiem:
sytuacja może się zatem zmienić jeśli wchodzący VALVe zacznie zmieniać przyzwyczajenia :). Sam bym kupił CSa na linuxa, gdyby był :)
http://forums.adobe.com/thread/487814
Programy do edycji poziomów, które nie są udostępniane społeczności mogą pozostać w wersji tylko pod Windows. Tak samo jak do gry w Quake'a do dostaję Maxa3D.
Akurat pracuję w
Podejrzewam że będą musieli walczyć ze sterownikami. Trzeba by też portować niektóre aplikacji(powiedzmy pomocne przy edycji poziomów), a bóg wie do jakich api odwołują się te aplikacje. Ja wiem że większość dużych silników ma tryb opengl. Nie mówię że to będzie nie możliwe(sam carmack mówił że nie jest to specjalnie trudne). Ale trzeba mieć ludzi umiejących się też linuksem posługiwać a deweloperów takich raczej dużo nie znajdziesz.