Wpis z mikrobloga

Skisłem dziś w pracy.

Pracuję jako sprzedawca GSM, skup, sprzedaż itd.

Klienci, którzy mi się trafili okazali się idealną definicją #januszebiznesu i to w 100%.

Do rzeczy:

Przychodzi do mnie dwójka - około 23 lat, góra 30. Zapytali, czemu Ace 4 mam tak tanio (549zł), potem coś popytali o galaxy S4 i poszli.

Wrócili po jakimś czasie, po raz kolejny się przywitali, oficjalnie... kupili w punkcie obok galaxy young za 400zł (mimo, że u mnie był za 330zł).

Zapytali się za ile mogą go u mnie sprzedać, powiedziałem, że skupię za 220zł... wyśmiali mnie i poszli.

Wrócili po 10 minutach:

- Dzień dobry, czy kupię u Pana pokrowiec na taki telefon? (i pokazuje tamten Young...)

- Tak, gumowy na tył za 20zł.

Kupili i sobie poszli.

Wracają przed samym zamknięciem i to już mnie całkowicie rozwaliło:

- Dobry wieczór, ile mogę dostać u Pana za używany galaxy young? Od nowości noszony w pokrowcu!

#heheszki #truestory #coolstory #praca #gsm #fstabpraca #cebuladeals #bekazpodludzi
  • 75
  • Odpowiedz
@dom3ll: dzięki, zapomniałem o tym tagu.

I tak ciężko im będzie przebić klienta, który między karpiami nokię zgubił... ale to innym razem.
  • Odpowiedz
@fstab: Moja mama ma komis gsm, kiedy nie jestem u niej w pracy zawsze sie trafi taki janusz, to juz kwestia przyzwyczajenia. Najlepsze są stare babcie, które przynoszą do komisu srebrne kolczyki i są wielce zaskoczone, że dostaną za nie 30zł, "PRZECIE JA 30 LAT TEMU TO DWIE PENSJE ZAPŁACIŁAM ZA NIE"
  • Odpowiedz
Normalny dzień w branży,takich samych klientów mam. Chca sprzedać telefon i ,czasem sami proponują cenę 2x wyższa niż na allegro bo w plusie za gotówke kosztuje polowe ceny, he he
  • Odpowiedz
@jawor44: tak ze 30 razy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I tak najlepszy był gość "BATERIA DO SIII MINI ZA 30ZŁ!?!? NA ALLEGRO SĄ ZA 20!"

No i
  • Odpowiedz