Wpis z mikrobloga

@Cash1337: z winy moto czy kogoś innego? W ten czas wydałem 3k na moto z czego 1,5k na dodatki z Rizomy i malowanie części. Reszta to oleje, smary, śruby, uszczelki i naprawy
@Cash1337: drogich w utrzymaniu. Awaryjne to one nie są aż tak. 20k mil i czwórka czasami nie wskakuje, sprzęgło już trochę ślizga a i opony do wymiany za kilka k kilometrów. Na PIERWSZYM (tak, pierwszym) serwisie od sprowadzenia go (zegary liczą od tego czas, ile miał wcześniej przebiegu nie wiem i nie wiem czy coś było robione w nim) zostawię koło 5k. Bo napęd pomału do wymiany, pas rozrządu, sprzęgło do
@MtEden: Wygląda zawodowo.

Kupiłeś całą tarczę i rozkręcałeś zegar, czy to tylko naklejka? Trudno było?

Mam podobny problem z moją CBFką. Zegar ze wskazówka i cyfrowym drogomierzem, wszystko w mph.

Powoli się przyzwyczajam:

30 - miasto za dnia

40 - miasto nocą

60 - krajówka

90 - autostrada