Aktywne Wpisy

damianooo8 +60
#trzecieoko ##!$%@? #warszawa #heheszki
Walka transów z Ukraińcami w postępowej Warszawie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Walka transów z Ukraińcami w postępowej Warszawie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


IntruderXXL +99
TOTAL 1000KG treningowo. A oficjalny rekord Polski w trójboju wynosi... 1000kg.
Przysiad - 370kg
Wyciskanie leżąc - 265kg
Martwy ciąg - 365kg
Stało
Przysiad - 370kg
Wyciskanie leżąc - 265kg
Martwy ciąg - 365kg
Stało

void OnCollisionExit (Collision collision)
{
gameObject.AddComponent();
}
No i zapisuje ten skrypt i dodaje go do bloków wszystkich. No i po wejściu na jeden wszystkie dostają rigidbody. Więc próbuje tak:
void OnCollisionExit (Collision collision)
{
this.gameObject.AddComponent();
}
Nic się nie zmieniło. Dlaczego komponent Rigidbody dostaje wszystkie 5 anie tylko ten jeden który aktualnie dotykam? przecież mają osobne collidery.
#gamedev #unity3d
Te 5 bloków nie styka się ze sobą? Nie są jakoś sparentowane pod rodzicem, który już ma rigidbody?
Komentarz usunięty przez autora
if (collider.transform.tag == "Player")