Wpis z mikrobloga

Sprawa taka jest, powiedzmy że mam 5 bloków obok siebie, każdy ma osobny box collider i chciałem żeby ten którego dotkne i potem puszcze dostał Rigidbody więc pisze sobie:

void OnCollisionExit (Collision collision)

{

gameObject.AddComponent();

}

No i zapisuje ten skrypt i dodaje go do bloków wszystkich. No i po wejściu na jeden wszystkie dostają rigidbody. Więc próbuje tak:

void OnCollisionExit (Collision collision)

{

this.gameObject.AddComponent();

}

Nic się nie zmieniło. Dlaczego komponent Rigidbody dostaje wszystkie 5 anie tylko ten jeden który aktualnie dotykam? przecież mają osobne collidery.

#gamedev #unity3d
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@januszkarwasz: Nie było mnie w domu ale przemyślałem sprawe, napisałem skrypt który oddziałowuje na wszystkie collidery jakie dotknie więc i na te między blokami, musze po prostu chyba tylko dać żeby oddziałowywał na collider playera a nie wszystkie jakie dotkną.
  • Odpowiedz