1. Jedyna ochrona to kask. Niektórzy nawet nie zamykają owiewek, jeden koleś jedzie w kasku rowerowym :) 2. Zmiana biegów ręką. 3. Nogi w górze dla lepszego docisku tylnego koła. 4. Dmuchawa do liści jako chłodzenie silnika. 5. Zmiotka do czyszczenia kół. 6. Zgubisz tłumik to nie zdyskwalifikują za zmniejszenie masy.
@jdef90: Raczej w chłodnice, kiedyś przy swoim małym "motorku" obróciłem dolot o 180 stopni tak by łapał więcej powietrza i chodził zdecydowanie gorzej. Znowu taki silnik nie jest przystosowany do grzania go na postoju, i tak dobrze że ma chłodnice która jest dość duża co pokazuje że bez tego byłyby pokaźne problemy z chłodzeniem silnika.
Miałem kiedyś TM Racing, najmocniejsze 125 w 2t. Z opini i z neta wychodziło że miał około 50km, do tego cylinder, kanały, guzik, wszystko było powiększane przez poprzedniego właściciela, moto przywiozłem z Włoch, zrobiony był na supermoto. To robiło taki przeciag, że szok. Odejście było straszne, jedyny minus to że często padał tłok mimo pilnowania mieszanki. To była piękna zabawka.
Dlatego silnik 2T jest znacznie lepszy niż 4t. Przy pojemności 150cm3 moc może dochodzić do 50KM. Waga zapewne w okolicach 45-50kg. Plus kierowca 60kg.
Komentarze (61)
najlepsze
2. Zmiana biegów ręką.
3. Nogi w górze dla lepszego docisku tylnego koła.
4. Dmuchawa do liści jako chłodzenie silnika.
5. Zmiotka do czyszczenia kół.
6. Zgubisz tłumik to nie zdyskwalifikują za zmniejszenie masy.
@HardWax: Tu bardziej chodzi o aerodynamikę.
Różnice w remontach wynikają z mniejszej mocy 4t.
Przy pojemności 150cm3 moc może dochodzić do 50KM. Waga zapewne w okolicach 45-50kg. Plus kierowca 60kg.