Wpis z mikrobloga

#!$%@? mać, czy ja nigdy nic nie mogę doprowadzić do końca? xD

1. Zacząłem robić w unity coś podobnego do Tomb Raidera - #!$%@?ło się bo za trudne

2. Potem wziąłem się za modelowanie w blenderze - cośtam zrobiłem i porzuciłem bo za dużo artefaktów było, a renderowanie trwało lata

3. #!$%@?, przerwa - pogram w BF3

4. Pograłem trochę ale lama ze mnie to się wziąłem za latajkę w Unity - porzuciłem nie wiem czemu

5. Jako że stare projekty Unity #!$%@?łem, zacząłem robić znowu latajkę (tą najnowszą z helikoptrem, czołgami itp.) - czuję że znowu to chyba nie to

Teraz po raz setny naszła mnie ochota na jakiegoś shootera FPS. Ja jebię.

W sumie emocjonalnie jestem tak samo niestabilny #tfwnogf #przegryw

#blisherkodzi #gorzkiezale
  • 34
@blisher: marzy mi się nie tyle tak rozbudowana gra jak wot/wt pod względem ilości map/pojazdów tylko perfekcyjna mechanika

Czyli idealne oddziaływanie terenu na gąsienice, bardzo szczegółowe podłoże, coś w rodzaju symulatora czołgu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@FLAC:

Czyli idealne oddziaływanie terenu na gąsienice, bardzo szczegółowe podłoże, coś w rodzaju symulatora czołgu


Gry mają to do siebie że nie mogą być idealne, bo nie ma dość wydajnych komputerów
@blisher: jak się skupi tylko na pewnych elementach to powinno dać radę, głównie o fizykę się rozchodzi

można by dać obliczenia na GPU np ( ͡° ͜ʖ ͡°)