Wpis z mikrobloga

Ziomeczki potrzebuję pomocy. Mój internet już od dłuższego czasu świruje i spada mi prędkość do 2mb/s, a czasem nawet i mniej. Mało tego nie mogę mieć więcej niż 10mb/s mimo tego, że kiedyś 10 działało bardzo dobrze. Co mi powiecie na temat parametrów mojego kabla? :| Proszę o pomoc, bo ich chyba zasypię listami i mailami + telefonami.

#orange #adsl #neostrada #internet
Svetlan - Ziomeczki potrzebuję pomocy. Mój internet już od dłuższego czasu świruje i ...

źródło: comment_wo87tst5kAlNBIBwDnUKX2Da9emtnkm8.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Svetlan: Pewnie za wszystkim stoi DLM, który tak sprytnie zarządza linią, że powinieneś się cieszyć z jakiegokolwiek internetu :) Zadzwoń do nich, niech pracownik zleci reset Twojego konta na DLM'mie i po resecie módl się żeby za często nie rozłączało bo wrócisz do tego samego :)

A takie spadki jakiem masz przy tej synchronizacji to jest wina centrali, coś muszą grzebać jeśli jest to chwilowe.
  • Odpowiedz
@Svetlan: Niech nie opowiadają bajek, przykładowo jak nie zapłacisz abonamentu w jakimś miesiącu to ADLS pokazuje status na zielono - aktywny, a wyłączają Ci dostęp na loginie właśnie w menu serwisowym. Napisz do nich pismo o reset, albo dzwon ile wlezie. Ja to nawet nie miałem zamiaru z nimi się drażnić, przyjąłem prędkość jaka była bo z tego co piszą na forach to tak ludziom naprawiali, że mieli jeszcze gorzej
  • Odpowiedz
@salat89: Dowiedziałem się, że byli u mnie technicy i stwierdzili usterkę wewnętrznej sieci. Żadnych techników nie było. Zaproponowali też zmianę liveboxa na nowy (z 1.1 na 2.0) i napisałem im, że w umowie mam prędkość OD 4120kb/s. Zobaczymy. Że też kierwa nie mogę mieć nic innego niż orange/netia...
  • Odpowiedz