Wpis z mikrobloga

Chciałbym wreszcie zacząć szukać pracy jako programista w javie.

Zastanawiam się nad aplikacja jaką mógłbym sobie napisać i pochwalić się w cv, technologie - spring,spring security,hibernate,javascript(jQuery)-może coś dojść.Zastanawiam się nad stroną podobna do grooveshark - wersja light.

Bardzo chciałbym napisać tą stronę,lecz zastanawiam się czy może na początek nie napisać czegoś prostszego(wątpię w sumie aby to było możliwe).Chciałbym ją napisać w miesiąc i dostać pracę(oczywiście jeśli się nadam).

Czy może mi ktoś poradzić kto pracuje w branży lub przechodził rekrutacje jaki program mieć do cv aby móc się czymś z dobrej strony pochwalić.Pytanie zadaję ponieważ w internecie są rożne opinie, najwięcej jest ze w javie biorą "małpy" i je trenują a w korpo java każdy kto się umie podpisać ma pracę, z drugiej strony trochę przesadzone wymagania czasem widzę w ogłoszeniach.

Doświadczenia komercyjnego nie mam,ale nie jestem także zielony.

Programuje prawie 2 lata - najpierw c i c++ proste aplikacje warcaby statki,potem java-najpierw swing i jakieś proste aplikacje,potem były aplety - robiłem w tym gry snake,tetris,następnie był Android(alarm +stoper + minutnik),teraz postanowiłem zostać przy jednym i zdecydowałem się na spring.

Uczę się praktycznie od marca wraz z hibernate i javascript więc trochę to zajmuje.

Dzięki za pomoc i sory jak spam. #programowanie #java #praca
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dinor913: co do pomysłu na aplikację nie pomogę, bo moja kreatywność nie powala, ale polecam AngularJS zamiast jQuery, jest na topie + dużo łatwiej ci napisać to będzie, plus ma dość niski próg wejścia, łatwo się pisze i przyjemnie. Do tego Bootstrap, który z Angularem jest dobrze zintegrowany (http://angular-ui.github.io/bootstrap/) i w miarę ładne GUI można szybko i bez talentu i smykałki do frontendu robić ;-).

I pamiętaj o TDD
  • Odpowiedz
spring,spring security,hibernate,