Wpis z mikrobloga

Ej, #mikrokoksy i prawilne Mirki z tagu #silownia, o co chodzi z tym całym #crossfit? Czaję, że to coś, z czego wszyscy cisną pompę bo jest masa śmiesznych gifów, ale w sumie to o co kaman i dlaczego to takie gówno?

Po filmikach widzę, że to najprostszy sposób, żeby się zabić ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 27
@budus2: Crossfit polega na tym, że nie wykonujesz typowych ćwiczeń jak na siłowni tzn. nie robisz powiedzmy dzisiaj klaty i biceps, tylko robisz WOD(work of day) to są stację na różnych maszynach, przyrządach, ćwiczysz wytrzymałość mięśniową, kondycję, rozwój mięśni na całym ciele poprzez najróżniejsze ćwiczenia
@budus2: Wiem, że to ma sens. Ćwiczę sporty siłowe od 10 lat i czas, kiedy chciałem być duży już minął. Osobiście czuję się teraz dobrze jak jestem slimfit, nie dość, że fajnie to wygląda, to i zdrowo się czujesz, a i crossfit pomaga Tobie tą sprawność utrzymać.
@get_connected: jednak coś musi być z tym całym crossfitem na rzeczy, bo takiego wysypu filmików z failami, na których ludzie wykonują ćwiczenia aż prosząc się o kalectwo nie ma żadna inna dyscyplina :)
@budus2: sam nie mam nic do crossfitu i z jeśli dobierasz WODy z glowa to przynosi wiele korzyści, buduje bardzo dobra kondycję i funkcjonalność. Beka jest raczej z tego że najtrudniejsze ćwiczenia jak przysiad nad głową, zarzut, podrzut robione są na czas. Ja jak wplatuje elementy CF w swój trening to unikam tych ciężkich technicznie liftow, wtedy ma to sens i przynosi korzyść :)
@budus2: Może właśnie chodzi to, że ludzie nie podchodzą do tego profesjonalnie, tylko z pierwszej łapanki, po prostu chcieliby zacząć coś nowego, ale nie znają techniki. Jednak te ćwiczenia są trochę zaawansowane i wymagają już jakiegoś doświadczenia z ciężarami i jak we wszystkim najważniejsza jest technika, bez tego można zostać kaleką.