Wpis z mikrobloga

Mirki zmienić coś w treningu? Widzicie jakieś błędy? Nie zależy mi na masie jakoś specjalnie czy koksowaniu chce mieć ładną naturalną sylwetkę z wyraźnymi mięśniami. Po 3 miesiącach jestem bardzo zadowolony z rezultatów jednak nie wiem jak na tym treningu daleko zajadę.

3 razy w tygodniu po 3 obwody ćwiczę tak od 3 miesięcy. Oczywiście przed 15-20 minutowa rozgrzewka.

Ćwiczę w domu.

- 12 przysiadów z obciążeniem 24 kg

- Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 15 powtórzeń

- Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 20-25 powtórzeń

- Wykroki 20 powtórzeń

- pompki na triceps 15 powtórzeń

- Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 8-10 powtórzeń

- Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 12 powtórzeń

- ćwiczenie na rączce do przedramion

- Wyciskanie hantli siedząc (m. naramienne) 12 powtórzeń na stronę

-wyciskanie sztangi stojąc (m. naramienne) 12 powtórzeń

- Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń

#silownia #trening
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ukukuki: Dobra dietka mirasie! I maksymalnie miesiąc trzymaj się jednego typu ćwiczeń na daną partię mięśni. Np. pierwszy miesiąc robisz pompki wąskie a następny miesiąc pompki diament.
  • Odpowiedz
@Vonsatch: Nie mam więcej, zresztą w FBW ciężko dowalić początkującemu większe ciężary gdy w obwodzie robisz wszystko jednym ciągiem. Ja po tym zestawie jestem dosyć mocno zmęczony i 3 obwód jest przy niektórych ćwiczeniach dla mnie ciężki (podciąganie szczególnie).

@MateoDodupyzaur: Diety jakoś specjalnie nie prowadzę raczej staram się zmienić nawyki żywieniowe, jem więcej mięsa, nabiałów, warzyw. Ograniczam fast foody a ze słodyczy jem tylko czekoladę. Staram się kupować
  • Odpowiedz