Wpis z mikrobloga

@TheDazed: jeśli wybierzesz Empty Application to tworzysz projekt od zera i przesuwasz widoki (subklasy UIView). W przypadku SpriteKit dostajesz silnik graficzny, który renderuje scenę w OpenGL. Gdybys pokazał np. screen z gry to być może doradziłbym lepiej.
  • Odpowiedz
@razvizion @K69amil dzięki za odpowiedź :)

Kamil - chodzi mi o najprostsze puzzle (jak tutaj, tylko kwadratowe http://microsoft-news.com/wp-content/uploads/2014/07/Microsoft-Jigsaw-Windows-Store-app-620x300.jpg), z siatką w które elementy układanki by się wpasowywały.

Zaplanowałem strukturę puzzli w której znajdowałyby się obiekty SinglePuzzle, posiadające element (obrazek, puzel) z pociętego zdjęcia. Każdy z tych obiektów miałby dodatkowo status inRightPlace 0 dla złej pozycji, 1 dla dobrej pozycji. Dodatkowo utworzyłbym licznik elementów na swoim miejscu, dla sprawdzenia czy układanka została już
  • Odpowiedz