Aktywne Wpisy

pss8888 +358
#biedronka #zakupy #gorzkiezale #takaprawda
Ale wy macie nasrane w głowach że bronicie tej patologii.
Oczywistym jest że powinno być napisane
11 zł za sztukę
(lub promocja 14 zł za 2 szt.)
Ale wy macie nasrane w głowach że bronicie tej patologii.
Oczywistym jest że powinno być napisane
11 zł za sztukę
(lub promocja 14 zł za 2 szt.)
źródło: temp_file3384769352359104044
Pobierz
Essapierds2007 +23
Śmieszne jest to, że ludzie są oburzeni, że chcą wprowadzić sprawdzanie prawa jazdy podczas tankowania, a tymczasem nie są oburzeni tym że za dynamiczne ruszenie spod świateł mogą trafić do więzienia.
Tak samo według nowego projektu ustawy, na drodze nieekspresowej dwupasmowej ze światłami i przejściami dla pieszych, z ograniczeniem do 100kmh, powyżej 200kmh więzienie, a na ekspresówce 180kmh i więzienie XD uśmiechamy się!
Z drugiej strony jazda pod prąd na ekspresówce nie
Tak samo według nowego projektu ustawy, na drodze nieekspresowej dwupasmowej ze światłami i przejściami dla pieszych, z ograniczeniem do 100kmh, powyżej 200kmh więzienie, a na ekspresówce 180kmh i więzienie XD uśmiechamy się!
Z drugiej strony jazda pod prąd na ekspresówce nie





Chcę napisać prostą aplikację puzzle na iPhone'a, ale nie wiem jaki wybrać typ projektu wybrać - Empty Application, OpenGL Game, a może SpriteKit Game? Z góry dziękuję za odpowiedź i ewentualne protipy :)
Kamil - chodzi mi o najprostsze puzzle (jak tutaj, tylko kwadratowe http://microsoft-news.com/wp-content/uploads/2014/07/Microsoft-Jigsaw-Windows-Store-app-620x300.jpg), z siatką w które elementy układanki by się wpasowywały.
Zaplanowałem strukturę puzzli w której znajdowałyby się obiekty SinglePuzzle, posiadające element (obrazek, puzel) z pociętego zdjęcia. Każdy z tych obiektów miałby dodatkowo status inRightPlace 0 dla złej pozycji, 1 dla dobrej pozycji. Dodatkowo utworzyłbym licznik elementów na swoim miejscu, dla sprawdzenia czy układanka została już
http://stackoverflow.com/questions/4982277/uiview-drag-image-and-text
Pocięcie elementów:
http://www.cimgf.com/2011/03/01/subduing-catiledlayer/