Wpis z mikrobloga

Kupiłem w zeszły poniedziałek (7 lipca) słuchawki. Obiecał wysłać 8 lipca. Do dziś nie doszły.

W piątek zadzwoniłem do niego. obiecał mi wysłać kod do śledzenia przesyłki (Poczta Polska), ale teraz jest na wakacjach, więc powiedziałem, że się odezwę w niedzielę wieczorem.

Zapomniałem o tym, przypomniałem sobie w poniedziałek. Od tamtej pory dobijam się do niego: mailowo, telefonicznie o każdej porze.

Najpierw nie odbierał, następnie mnie odrzucał.

Jakie mam mozliwości prawne? Mogę to już kierować gdzieś na policję/do Allegro, czy za wcześnie?

#pytanie #allegro #zlodzieje #kradno #nieuczciwisprzedawcy #nieumiemotagowac
  • 4
@Sergeant_Matt_Baker: 115zł. Wyczytałem w regulaminie programy ochrony konsumentów Allegro, że musi minąć 30 dni. Nie zrozumiałem czegoś źle?

Gość ma parę pozytywów.

Wylecieć może, ale on mnie odrzuca, nie odpowiada na maila, smsa.

PS Poprawka: Gość ma same świetne pozytywy, ok. 10 jako sprzedawca. Nie wiem co mu odbija. Ja nie jestem przesadnie natrętny, chcę tylko jakiegokolwiek odzewu od niego.
@Poszukiwacz_: Ja miałem sytuację ale to z 7 lat temu że odtwarzacz mp3 mi nie przychodził bardzo długo i właśnie trzeba było 30 dni czekać żeby sprzedawca w ogóle mógł zgłosić zaginięcie na poczcie. Paczka była ubezpieczona więc dostałem zwrot kasy bez problemu. No ale u mnie sprzedawca współpracował a u ciebie nie.