płyn do szyb + wełna stalowa do ogólnego przeczyszczenia z grubszego brudu, a potem autosol anti blau (aka bluing remover) i szorowanie gąbką do mycia naczyń :) Po autosolu przebarwienia znikają dosłownie w oczach.
@Wypok_spoko: widziałem ten filmik i z pewnym sceptycyzmem kupowałem ten preparat, ale efekt przeszedł oczekiwania. Na zdjęciach nie widać, ale zagięcia kolektora były pokryte takim czarnym wżartym czymś. Nie dopolerowałbym tego do usranej śmierci, a autosol usunął w 5 minut. Nie wiem jak by się zachował na rurach ze zwykłej stali (o ile takie robią), przerdzewiałej do granic możliwości, ale do chromu i nierdzewki nadaje się idealnie.
@vervurax: też mam z nierdzewki, a wyglądają jak shit. U mnie pozostaje tylko szczotka druciana + druciak na wiertarkę + papier 320 + 1000 + 2000 + ten autosol i pasta polerska. :(
@Wypok_spoko: 47+przesyłka. Kupowałem na allegro, bo u mnie w mieście nawet szkoda czasu na szukanie. Ale zużyłem może pół łyżeczki, więc to zakup na całe życie ;p
@Wypok_spoko: jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli po anti blau zastosowali metal polish i robili to polerką mechaniczną. Ja robiłem ręcznie, a i tak widzisz jaki efekt.
@Wypok_spoko: jakby co to polecam szorstką stronę gąbki kuchennej. Fajnie rozprowadza to mleczko. Ja zacząłem szmatką i też szło, ale wszystko w nią wsiąkało. Szmatką najlepiej przepolerować lekko na sam koniec.
A wy co, nadal kolektory w kolorze smutku? Nawet mi was nie żal ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak serio - #chemia zawsze spoko. Dwudziestoletnia nierdzewka przed i po:
płyn do szyb + wełna stalowa do ogólnego przeczyszczenia z grubszego brudu, a potem autosol anti blau (aka bluing remover) i szorowanie gąbką do mycia naczyń :) Po autosolu przebarwienia znikają dosłownie w oczach.
a nie jak kolektor wygląda jak cegłówką :P
ile Cie kosztował ten autosol?
@vervurax:
Komentarz usunięty przez autora