Wpis z mikrobloga

Ile realnie trzeba dać minimum za mieszkanie z jedną sypialnią, okolo 35-40 m2, w miarę sensownej dzielnicy w #gdansk? Pytam, bo zupelnie nie znam się na dzielnicach i realiach tego miasta. Myślałem jeszcze o Pruszczu Gdańskim, bo wyglada na miasto dynamicznie rozwijajace się. Pytam z ciekawości, bo na ten moment nawet mnie raczej nie stać
#nieruchomosci
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@3k1m: Jeżeli odpowiadają Ci rejony pod Pruszcz, ale jeszcze w Gdańsku przy granicy, to ok. 430-440 tys.

(np. Dekpol - Osiedle Pastelowe, Develia - Południe Vita, Domesta - Nowe Południe)
  • Odpowiedz
w miarę sensownej dzielnicy w #gdansk?

@3k1m: jako osoba urodzona w Gdańsku i zawsze uważająca Gdańsk za względnie dobre miasto: my się tu zakorkujemy na śmierć. Już chyba nie ma podziału na sensowne i mniej sensowne dzielnice. Wychowałem się we Wrzeszczu i wszędzie mogłem zbiorkomem dojechać w moment. Przy obecnej ilości aut i korków jedynym sensownym rozwiązaniem jest mieszkać po prostu blisko miejsca pracy, nie patrząc na
  • Odpowiedz
  • 0
@3k1m nie patrz tylko na ceny, bo myśląc o Pruszczu a pracując gdzieś dalej stracisz tylko więcej kasy na dojazdy a o nerwach i czasie nie wspomnę.
  • Odpowiedz
mijam Gdańsk obwodnicą

@the_good_guy: obwodnica to już zupełnie inny poziom korków. Jeździłem tak przez 2 lata do pracy i jakbym miał jeździć tak dłużej, to chyba prędzej bym się wyhuśtał z tego świata. Obecnie mieszkam i pracuję w Gdańsku i o ile dojazd zajmuje 20-30min max, to powrót już 45-60min, gdzie do pracy mam 7,5km ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@3k1m: @panKrzysztofKrawczyk nie byłem nad morzem polskim 10 lat, w tym roku po raz pierwszy bo troszkę bąbelki odchowane zaryzykowałem. Mówię do żony: 10 tal temu były korki straszne w na obwodnicy trójmiasta, ale na bank przez te lata to ogarnęli.