Aktywne Wpisy

asdfghjkl +134
Najlepsza oliwa? Od drzewa, które myśli, że to już koniec. Tak to właśnie jest mili państwo ¯\(ツ)/¯
Na południu Krety lato wygląda tak: 40 stopni w cieniu (jeśli znajdziesz cień), ziemia przypomina rozgrzaną cegłę, deszcz ostatni raz był w kwietniu, a następny będzie… może w listopadzie. I w tym wszystkim stoi sobie oliwka.
Nie podlewasz jej. Nie głaszczesz. Nie pytasz, czy ma wszystko, czego potrzebuje. Zostawiasz ją samą sobie. I co robi? Nie umiera.
Na południu Krety lato wygląda tak: 40 stopni w cieniu (jeśli znajdziesz cień), ziemia przypomina rozgrzaną cegłę, deszcz ostatni raz był w kwietniu, a następny będzie… może w listopadzie. I w tym wszystkim stoi sobie oliwka.
Nie podlewasz jej. Nie głaszczesz. Nie pytasz, czy ma wszystko, czego potrzebuje. Zostawiasz ją samą sobie. I co robi? Nie umiera.

arinkao +16





Zrobiłem zakupy w internetowym sklepie Breuninger ( coś jak Zalando, tylko mają fizyczne sklepy na terenie Niemiec)
Zwróciłem paczkę i okazało się, że została dostarczona, ale zagubiła się gdzieś na terenie ich magazynu. Pan z infolinii powiedział że napisze maila do działu specjalistycznego w mojej sprawie, ale już jest 5 dzień bez odpowiedzi.
Dzwoniłem do niego jeszcze parę razy, ale jedynie co mogl zrobić to pisać kolejne maile do działu specjalistycznego, które i tak zostają bez odpowiedzi.
Mówi że mają strasznie dużo zwrotów i nie nadążają z ich realizacja. Stąd brak ich odpowiedzi
Tylko że w moim przypadku nawet nie można mówić o zwrocie, a o zaginięciu paczki na terenie ich magazynu,a nikt nie jest zainteresowany, by mi pomóc.
A druga sprawa, że zarówno w polskim prawie, jak i na regulaminie ich strony internetowej jest 14 dni na zwrot, więc nie powinno mnie za dużo obchodzić z jakimi problemami się mierzą. Bo jakbym to wiedział wcześniej, to wcale bym u nich nic nie kupił.
Sprawę już zgłosiłem do europejskiego centrum praw konsumenta. Ale nie informowałem ich o tym.
Zastanawiam się czy mogę zrobić jeszcze coś w tym kierunku, by odzyskać pieniądze?