Wpis z mikrobloga

ale się w-------m na notino. Zrobiłem zakupy świąteczne i babka spod lady wyciągnęła dwie maseczki i skasowała i wrzuciła do torby bez żadnego słowa. Myślałem, że to są gratisy, które trzeba zeskanować, żeby nikt z pracowników ich nie kradł.

Wracam do domu, patrzę na paragon, a te dwie z-----e maseczki kosztują po 21 zł i dostałem na nie rabat 4,20 zł, więc za każdą zapłaciłem 16,80 zł. W-----a mi to do paragonu bez żadnego słowa!!!!

#perfumy #polska
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 98
@kanapeczkaa: ale druga kwestia jest taka, że gdybym tego nie zobaczył, to 3 dychy w p---ę i jeszcze byłbym zadowolony, że gratisy niby dostałem. Jak ta babka sama doszła do wniosku, żeby w ten sposób naciągać klientów, żeby wyrobić targety, to powinna być dyscyplinarnie w------a
  • Odpowiedz
@SlepyBazant: i właśnie dlatego karinka będzie kontynuować ten proceder, bo wie, że nikomu nie będzie sie chciało wracać. Gdybym miał więcej dynaminy i nie bał się ludzi, to bym wrócił do sklepu i poprosił o rozmowe z managerem. Karinka w ten sposób wyrabia sobie premie, bo mają dodatek od sprzedania każdej pierdoły przy kasie
  • Odpowiedz
dwie maseczki


@SlepyBazant: takie covidowe Ci wrzuciła?
Weź ciągnij ten temat, bo o ile "parasolkę" wszędzie wciskają na kasach, to nigdy nie słyszałem by ktoś wrzucił do koszyka dodatkowy produkt i bez słowa dorzucił do rachunku.
  • Odpowiedz
  • 7
@SlepyBazant weź pod uwagę że to mógł być nieświadomy błąd. Mogła nie zwrócić uwagi, że nabiły się w normalnej cenie. Może była zmęczona przedświątecznym ruchem. W niektórych sklepach z gratisami jest tak, że pracownik dostaje listę produktów wraz z ich kodami, ściąga się je z regałów i trafiają pod kasę aby rozdawać klientom. Czasem jest to błąd ludzki, łatwo pomylić kod a czasem jest błąd na etapie centrali. Pracowałam wiele lat
  • Odpowiedz
  • 4
@d_t_r: dlatego niech notino już wyjaśnia kwestię tego, co się o------o, maila im wysłałem i już dostałem odpowiedź, że przekazali do odpowiedniego działu i będą wyjaśniać sprawę ze sklepem
  • Odpowiedz