Wpis z mikrobloga

@GratisLPG: jest tam coś ciekawego poza "programowanie to matematyka a matematyka to faktu a z faktami się nie dyskutuje"? I dlatego programiści muszą potem poprawiać tyle bugów ( ͡° ͜ʖ ͡°)?
  • Odpowiedz
  • 0
@miloszy: korzystają z silnika unity, ale wewnętrz silnika mają własną infrastrukturę.

Zaawansowana matematyka losowania krytów.

Dobry programista pisze 1000 linii
  • Odpowiedz
@GratisLPG: programowanie to matematyka, matematyka to dane a dane to fakty. akurat jestem inżynierem informatykiem z zawodu i ucho więdnie co on za farmazony gada a jego macki z czatu to łykną. i te upokarzanie widza... znowu.

mieć takiego kiszaka za szefa w januszeksie to krzyż na drogę

i oni to jeszcze rok tak naprawdę robią a nie pół roku.... xD
  • Odpowiedz
@GratisLPG: zresztą on nawet nie rozumie co to znaczy infrastruktura, infrastruktura to bardziej przy grach sieciowych - jakie serwery, jak ma wyglądać komunikacja klient-serwer etc, jemu chyba chodzi o szkielet czy po prostu logikę.

dobry programista pisze 1000 linijek na dzień XDDDDD skąd on tego człowieka wziął. widzę że jego programista to taki sam farmazoniarz co kiszak, dobrze się dogadali
  • Odpowiedz
@tubkas12: też przecież jestem w branży i jak słyszę te farmazony to xD. Kiszka jest jak Korwin - wydaje się że dobrze gada, bo z pewnością siebie i nikt go nie wyjaśnił, się wystarczy że zabierze się Coś na czym się choć trochę znasz i czar pryska...

Dobra jest też rozmowa z Rafałem z bez schematu, tamten mu tłumaczy, że gdyby nie kradziony kontent to wąsacz nie miałby takich zabiegów
  • Odpowiedz
@miloszy:

też przecież jestem w branży i jak słyszę te farmazony to xD. Kiszka jest jak Korwin - wydaje się że dobrze gada, bo z pewnością siebie i nikt go nie wyjaśnił, się wystarczy że zabierze się Coś na czym się choć trochę znasz i czar pryska...

no właśnie teraz wszedłem w komentarze pod tym filmem i byłem zaskoczony, że aż tak wielu ludzi którzy są rzekomo z IT mu
  • Odpowiedz
  • 1