@Smarek37: ja mam tego malutkiego DW. Myślałem że wiele nie zrobi ale jeszcze się nie zdarzyło żebym musiał wyciągnąć większy. Za to wszędzie się zmieści. No dobra, ostatnio nie mogłem dać na niego nasadki 63 do odkręcenia piasty ( ͡°͜ʖ͡°)
@PiotrFr: mi ten też nigdy nie klęknął mimo że to nic mocnego ale pewnie uczciwie moc podana, nie jak niektóre krzaki. Z piastami też bez problemu, ale mowa oczywiście przy osobówce, nasadka 32
@Smarek37: dokręcasz dopiero jak auto jest na kołach, i najlepiej przed dokręceniem kawałek się przejechać, żeby koła dobrze siadły.. Druga opcja to podnieść czymś wachacz, na odpowiednią wysokość i wtedy dokręcać, po obu stronach tak samo. Inaczej będziesz miał napiętą tuleje wachacza, może się szybciej zużyć albo ściągać auto. W zasadzie to powinieneś dokręcić tylko jedną śrubę na zdjęciu.
Mordeczki, zakup kiedyś klucza udarowego to był dobry plan. Zesrałbym się z tym wahaczem bez niego nie posiadając kanału.
W aucie wożę zamiast klucza do kół ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja też. A jak mam do roboty coś na grube i długie wkręty ciesielskie gdzie zakrętarka puchnie, to adapter i bity.
No dobra, ostatnio nie mogłem dać na niego nasadki 63 do odkręcenia piasty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dobra jedna strona powymieniana i musi czekać na nową piastę, amorki zostają stare. Lecim z drugą.
Druga opcja to podnieść czymś wachacz, na odpowiednią wysokość i wtedy dokręcać, po obu stronach tak samo.
Inaczej będziesz miał napiętą tuleje wachacza, może się szybciej zużyć albo ściągać auto.
W zasadzie to powinieneś dokręcić tylko jedną śrubę na zdjęciu.