Wpis z mikrobloga

Kurna Mirki ale imby.

Byłem ostatnio na wycieczce w #holandia to stwierdziłem, że zobaczę kawałek naszego ładnego kraju i pojadę z #krakow do #katowice. Dobra hehe żartowałem. Od pół roku miałem umówioną wizytę w klinice okulistycznej. Jeżdżę tam od kilku lat, na początku z tatełe a teraz sam dzielnypacjent.jpg. Ale wczorajsze to kurna #coolstory z wyprawy do krainy węgla jest. Wstaje sobie rano coby interbusem o 7.15 wyjechać do stolicy śląska, fajno bo za dyche w jedno stronę bo #cebula we mnie motzna i szkoda na paliwo i bramki na A4. Siadam ja sobie, fajnie luźno, nowy autokar, wifi, to se śmieszkuje na mikro, słuchawki na uszach a tu nagle jeb mnie po ramieniu, ja podskoczyłem wtf.png, co się dzieje. A tu jakiś stary dziad czorny na gembie jak cygan ale nie cygan bo to chyba pył węglowy w pory nalazł taki brudny, pyta mnie:


ja eeee no nie wiem kierowcy trzeba pytać. Ten stwierdził, że w katowicach najwyżej się przesiądzie, siadł kilka rzędów za mną, i zaczyna czymś szeleścić. Ja się tam odwracam, a ten jak za komuny z gazety kawał krakowskiej odwija, zagryza i piwkiem przepija. Jak #!$%@?ło w autobusie tego mówić nie muszę bo wszyscy wiedzo jak krakowska pachnie, a w szczególności po świętach kiedy człowiek #!$%@?.

Dotarlim jakoś do Katowic, zasuwam swoją stałą drogą na przystanek autobuso – tramwajowy, i nagle #!$%@?łe.gif. Cała droga rozkopana i przystanek mi #!$%@?. No ładnie. Pół roku mnie nie było i takie inby #!$%@?. Podchodze do kiosku, dwa ulgowe poprosze i gdzie ten przystanek #!$%@? pytam. A ona mi na to: