Wpis z mikrobloga

Czy ktoś obeznany w życiu może mi wytłumaczyć jak się zaczynają współprace między markami? Ale nie takie typowe gdzie np jedna strona kupuje a druga sprzedaje, tylko takie gdzie w pewnym sensie obie wykonują te dwie czynności jednocześnie. Chodzi mi o rzeczy w stylu:

- współpraca Coca Coli i Playa w przeszłości - pod każdą nakrętka był kod na doładowanie konta za jakąś złotówkę czy coś takiego
- współpraca McDonalda i Hasbro, gdzie była jakaś gra czy loteria oparta na monopoly

Jak to dokładnie wygląda? Dzwoni ktoś z marketingu coli do sekretariatu Playa (albo na odwrót) i mówi że mamy dla was super propozycję i potem ktoś oddzwania? Na pewno tego typu rzeczy muszą być jakoś filtrowane, bo założę się że do dużych firm co chwila trafiają jakieś oferty od januszeksów - ale kto podejmuje takie decyzje?

#rozkminy #firma #biznes #kiciochpyta
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach