Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hej, są tu ludzie po #prawo? Dwa lata temu skończyłem studia i na razie pracuję jako tester w IT, ale powoli chcę zacząć szukać roboty w prawie i w przyszłości robić aplikację radcowską. Czego szukać, jeśli jestem lubiącym się uczyć spokojnym introwertykiem? Duża kanca, mała? Korpo? Budżetówka? Warszawa here.

#pracbaza #praca #prawnik #prawnicy


· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: mam znajomych po prawie (bez aplikacji) w GS i Standard Chartered i klepia niezłą kasę. Jak kolezanka mowila dostaje lepszą kase niz jej znajomi po aplikacji
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
wyważony-opiekun-72: (anonim, bo brak konta)

A nie myślałeś o pojęciu w Legal IT? W takich niszowych działach jest serii dobra kasa. Jako Radca Prawny możesz nie dobić tak szybko (o ile w ogóle) to stawek MidAnalityka.

Sama połączyłam IT Support z HR Admin i bardzo szybko wbiłam w pierwszy centyl zarobków, ale w porównaniu z koleżankami, które wyspecjalizowały się w innym systemie to jestem prawdziwy biedak. Robota luźna i remote, chociaż niektóre projekty trwają parę miesięcy.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Co to za chory pomysł, żeby rezygnować z IT na rzecz aplikacji radcowskiej? Serio chciałbym poznać motywację, bo ruch jest tylko w drugą stronę. Uważam dodatkowo, że bycie zawodowym pełnomocnikiem to nie jest praca dla lubiącego się uczyć spokojnego introwertyka. W tej pracy bardzo mocno liczą się relacje, czy to z klientami czy z kolegami z branży żeby pomogli znaleźć robotę. Jeżeli jesteś spokojnym kujonem to idź do kssip.
  • Odpowiedz