Wpis z mikrobloga

Dłubię sobie w Blenderze (plus Substance Painter) grafikę pod grę inspirowaną nieco Disciples 2. Roślinność wstawiona tymczasowo (drzewa wymienię na bardziej pasujące do klimatu, który ma być dosyć suchy, ale nie pustynne i dodam więcej krzewów), podłoże chyba też muszę mocno poprawić, ale jestem zadowolony z wyglądu budynków i to do nich będę chciał dopasować pozostałe elementy. Będę wdzięczny za sugestie.

#disciples #blender
btlnmrvrlg - Dłubię sobie w Blenderze (plus Substance Painter) grafikę pod grę inspir...

źródło: render

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bardzo fajnie to wygląda, powodzenia dla chuopa ʕʔ
Hmm, mi się trochę kojarzy ze stylem graficznym strategii którą bardzo lubię i ogrywam od lat, mianowicie American Conquest, ładnie to wygląda. c:
Kulfonix - Bardzo fajnie to wygląda, powodzenia dla chuopa ʕ•ᴥ•ʔ
Hmm, mi się trochę k...

źródło: american conquest

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 1
Dziękuję za miłe komentarze - dobrze jest usłyszeć od kogoś, że w tym co się tworzy jest coś ciekawego, bo jak przy tym siedzę dłużej to czasami już nie wiem czy coś wyszło dobrze, czy tylko mi się wydaje. Zrzut ekranu z American Conquest będzie pomocny, dzięki @Kulfonix. Nie znałem gry, a pod kątem szczegółowości przedstawienia świata faktycznie trochę bliżej jej do tego w co ja celuję niż Disciples. Podpatrzę
  • Odpowiedz
@btlnmrvrlg: Fajnie że mogłem pomóc dla chuopa ( ) Nie zamartwiać się tylko uszole do góry i dłubać w blenderze i jeszcze raz dłubać ( ͟ل͜) Mi się podoba i pograłbym w grę w takim klimacie jak na screenie ʕʔ Przypomniała mi się jeszcze jedna gra, którą lubiem i jest troche podobna, a zwie
Kulfonix - @btlnmrvrlg: Fajnie że mogłem pomóc dla chuopa (✌ ゚ ∀ ゚)☞ Nie zamartwiać s...

źródło: sacred

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 1
Minęły 3 miesiące, trochę w międzyczasie sobie niespieszno dłubałem przy warstwie fabularnej, ale ostatnio postanowiłem siąść ponownie do tematu oprawy wizualnej i stwierdziłem, że:
- W dalszym ciągu jestem bardzo zadowolony z wyglądu budynków i to one będą nadawać ton reszcie oprawy graficznej.
- Jestem zadowolony z wyglądu postaci (może trochę więcej detali by się przydało, ale to rozważę w przyszłości)
- O wiele mniej podchodzi mi otoczenie.

Cały czas miałem w
btlnmrvrlg - Minęły 3 miesiące, trochę w międzyczasie sobie niespieszno dłubałem przy...

źródło: Mock botaniq scale

Pobierz
  • Odpowiedz
@btlnmrvrlg: Ale fajnie, powodzenia kolego. Może warto by popracować nad owym terenem, a konkretnie nad bioróżnorodnościom, jakieś różne gatunki roślin + zwierzęta? Byłoby super zobaczyć bardziej kolorowe otoczenie. ʕʔ
@horus666 Kolega wrzuci post na mirko i oznaczy, chętnie zobaczymy ()
Odpisuje dopiero teraz, bo wcześniej miałem bana ༼ຈل͜ຈ༽
  • Odpowiedz
  • 1
@Kulfonix: a witam Pana.

Większa różnorodność roślinności jest w planach na styczeń/luty, jak budżet na "głupoty" pozwoli na kupno pełnej paczki roślinności (na grafice wyżej mam przykładowe rośliny z paczki, którą mam upatrzoną). A, no i przy okazji większe dopasowanie jej do budynków, żeby sprawiały wrażenie "bycia z tej samej strefy klimatycznej".
W międzyczasie udało mi się to wrzucić do silnika gry, a tutaj możesz też zobaczyć ostatnio zrobione modele
  • Odpowiedz
To czekam na roślinki ʕʔ Wygląda naprawde dobrze... Fajnie będzie zobaczyć różne modele postaci. Przypomniała mi się jeszcze jedna stara fajna gra, w którą grałem godzinami, mianowicie Saga: Gniew wikingów... ehhh, co to była za gra ༼ຈل͜ຈ༽
Kulfonix - To czekam na roślinki ʕ•ᴥ•ʔ Wygląda naprawde dobrze... Fajnie będzie zobac...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz