Wpis z mikrobloga

@saif3r: wyglada ciekawie, ale pelna wersja wyjdzie dopiero w 2026.

A tak w ogole to w tym roku wyszla gra Song of Conquest, duchowy spadkobierca HoMM3, 1 raz o tej grze slysze, a wyglada spoko.

  • Odpowiedz
  • 0
@Zoriuszka: Może trochę wcześniej ^^
@Marcines Songs of Conquest jest takie se ogólnie.
Grę robią ruscy, więc jest nadzieja że z procesem developerskim mają styczność osoby które wiedzą co do hirosy

Jedną z głównych funkcji, która pojawi się podczas wczesnego dostępu, są narzędzia dla twórców pozwalające graczom tworzyć swoje własne mapy Heroes of Might & Magic dla jednego gracza i szablony do rozgrywki wieloosobowej.

Pracowaliśmy w pocie czoła, aby
  • Odpowiedz
@saif3r: Styl graficzny niepasujący do serii HOMM - pastelowy, miękki, kojarzący się z grami mobilnymi - obrzydliwy pastisz. Design zarówno jednostek, miast, jak i świata to samo. Co gorsza brakuje im wyrazistości i unikatowości. Księga czarów wygląda po prostu fatalnie.
To wszystko głównie z tego powodu, że ubishit zatrudnił do produkcji tego potworka studio Unfrozen znane głównie z braku smaku, gustu i umiejętności projektowania - polecam sprawdzić ich dotychczasowe portfolio.
  • Odpowiedz
@zajsty: @ApoIIyon

cieszą mnie wasze zdania bo miałem podobne odczucia ale w sumie mało kto w robocie się zgodził ze mną. Najlepiej widać to na nekropolii - w trójce to było ponure miejsce a w tym demku wygląda.. no sam nie wiem.. jak nocna tawerna albo impreza halloweenowa.

razi mnie też tandeta. W trójce (pozostańmy już przy nekro) graalem był jakiś obelisk dusz który je skupiał (tak zgaduję) i
  • Odpowiedz