@Zoriuszka: Może trochę wcześniej ^^ @Marcines Songs of Conquest jest takie se ogólnie. Grę robią ruscy, więc jest nadzieja że z procesem developerskim mają styczność osoby które wiedzą co do hirosy
Jedną z głównych funkcji, która pojawi się podczas wczesnego dostępu, są narzędzia dla twórców pozwalające graczom tworzyć swoje własne mapy Heroes of Might & Magic dla jednego gracza i szablony do rozgrywki wieloosobowej.
@saif3r: Styl graficzny niepasujący do serii HOMM - pastelowy, miękki, kojarzący się z grami mobilnymi - obrzydliwy pastisz. Design zarówno jednostek, miast, jak i świata to samo. Co gorsza brakuje im wyrazistości i unikatowości. Księga czarów wygląda po prostu fatalnie. To wszystko głównie z tego powodu, że ubishit zatrudnił do produkcji tego potworka studio Unfrozen znane głównie z braku smaku, gustu i umiejętności projektowania - polecam sprawdzić ich dotychczasowe portfolio.
cieszą mnie wasze zdania bo miałem podobne odczucia ale w sumie mało kto w robocie się zgodził ze mną. Najlepiej widać to na nekropolii - w trójce to było ponure miejsce a w tym demku wygląda.. no sam nie wiem.. jak nocna tawerna albo impreza halloweenowa.
razi mnie też tandeta. W trójce (pozostańmy już przy nekro) graalem był jakiś obelisk dusz który je skupiał (tak zgaduję) i
Jakaś małpa w radiu teraz właśnie opowiada jak to Polacy będą szczęśliwi gdy będą nosić toboły z butelkami do sklepów, chodzi o tą kaucję, no ja jestem bardzo szczęśliwy nie wiem jak wy
https://news.ubisoft.com/en-us/article/62HpoWQkAIVogVkoVk8JuJ/heroes-of-might-and-magic-olden-era-unveiled-at-gamescom
Strona Steam: https://store.steampowered.com/app/3105440/Heroes_of_Might__Magic_Olden_Era/
#heroes3 #pcmasterrace
A tak w ogole to w tym roku wyszla gra Song of Conquest, duchowy spadkobierca HoMM3, 1 raz o tej grze slysze, a wyglada spoko.
@Marcines Songs of Conquest jest takie se ogólnie.
Grę robią ruscy, więc jest nadzieja że z procesem developerskim mają styczność osoby które wiedzą co do hirosy
To wszystko głównie z tego powodu, że ubishit zatrudnił do produkcji tego potworka studio Unfrozen znane głównie z braku smaku, gustu i umiejętności projektowania - polecam sprawdzić ich dotychczasowe portfolio.
cieszą mnie wasze zdania bo miałem podobne odczucia ale w sumie mało kto w robocie się zgodził ze mną. Najlepiej widać to na nekropolii - w trójce to było ponure miejsce a w tym demku wygląda.. no sam nie wiem.. jak nocna tawerna albo impreza halloweenowa.
razi mnie też tandeta. W trójce (pozostańmy już przy nekro) graalem był jakiś obelisk dusz który je skupiał (tak zgaduję) i