Wpis z mikrobloga

@damski89: 1.6 EcoBoost to loteria, patrz po oznaczeniu silnika i/lub roczniku czy ma poprawione, nawiercane kanały w bloku silnika (zamiast nacinanych, które powodują padanie uszczelki pod głowicą i pękanie bloku). Tak poza tym to całkiem ok auto, na pewno bardziej godne polecenia niż MK4.
  • Odpowiedz
@damski89 raczej dobry silnik mam w focusie 1. Podobno nie lubi gazu ,ale mój tam chodzi jako tako na nim już ponad 110 tysi. Jedyne co to lubi sobie oleju chlapnąć i pali sporo czasem. W trójce to eweoucja tego samego motoru, jeśli dobrze kojarzę. W fordzie uważałabym na pewno na blachy , i zawieszenie bo jest ono kapkę skomplikowane ,ale za to prowadzenie się jest świetne. Aha mówię o silniku
  • Odpowiedz
@CzarnyOwiec silnik z focusa 3 to już dość duża ewolucja bo ma zmienne fazy rozrządu które na dodatek sprawiają problemy https://www.motobenzyna.pl/silniki/3146-silnik-1-6-i-16v-ti-vct.html
To co masz ja w volvo jak i Ty w mk1 to stary duratec 101km. Problemy to pierścienie tlogkowe (olejowe) ale sam w sobie silnik bez remontu daje radę średnio 400 tys bez gazu dobić. Na gazie wypalenia gniazd zaworowych. Trzeba wspomnieć że oba silniki nie za bardzo lubią się
  • Odpowiedz
@damski89 w dobrej cenie i motor w mk3 który z czystym sumieniem można polecić to 1.6 diesel. Najlepiej ściągnąć z Holandii bardzo dużo zadbanych egzeplarzy. Sam chciałem kupić ale nadarzyła się okazja na zakup volvo na płycie mk2 i benzynka
  • Odpowiedz