Wpis z mikrobloga

#ukraina

No to teraz lecimy narracją, że Rosjanie podpalili (de facto) swoją elektrownie. Tak samo jak zniszczy swój gazociąg pod Bałtykiem ;p
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@stefan_pmp:

Nie wiem, nie znam się na konstrukcji budowlanej elektrowni jądrowej w Zaporożu i jak to wygląda, gdy reaktory są w stanie spoczynku?

Wiem, że szansę na odzyskanie tego terytorium (włącznie z EJ) są marne. Próba była w 2023 r. i wyszło jak wyszło.

Więc de facto jest i... pewnie będzie to już rosyjska elektrownia. Dlatego zakładanie z góry, że Rosjanie sami sobie ją podpalili... jest nierozsądne.
  • Odpowiedz
  • 1
Ja bym się na razie wstrzymał z osądzaniem, co tam się tak naprawdę stało ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Bad_Sector:

O tym mówię. Po prostu widzę już MOIM ZDANIEM dość głupią narrację, że Rosjanie niszczą swoją własność.

Mam deja vu.
  • Odpowiedz
@Thorrand:

Może potrafią strzelić w szpital dziecięcy, ale zniszczenie cudzej elektrowni atomowej to przesada.

Może jeszcze ją zaminowali nie wiadomo po co?
  • Odpowiedz
Więc de facto jest i... pewnie będzie to już rosyjska elektrownia. Dlatego zakładanie z góry, że Rosjanie sami sobie ją podpalili... jest nierozsądne.


@Thorrand: Pali sie chlodnia kominowa. Doczytaj co to jest chlodnia kominowa.
Potem popatrz na te czarne kleby dymu.

Od dzieciaka towarzyszyl mi taki widok bo z boiska do elektrocieplowni byl rzut beretem. A ta miala 3 chlodnie kominowe (potem 2 bo jedna sie zawalila :P)
  • Odpowiedz
  • 0
ale zniszczenie cudzej elektrowni atomowej to przesada.


@dqdq1:

Cudzej? Przecież to jest pod ich kontrolą i oni traktują to już jako swoją własność. Praktycznie nie ma szans na ten moment, żeby Ukraina mogło to
  • Odpowiedz
@Thorrand: rosjanie zaminowali elektrownię w Zaporożu.

Scenariusz zniszczenia jej jest w planach rosjan- mówiąc wprost chcą użyć jej jako broni.

Ty mówisz że dla nich istnieje jakaś czerwona linia.
  • Odpowiedz