Wpis z mikrobloga

@Anonka99 dzień dobry. Nie można

A tak serio nic z tym nie zrobisz. Zgłaszałem już problemy z siecią (chodziło o rozmowy) i z prędkością internetu .
W obu przypadkach dostałem wiadomość że wszystko jest w porządku.
  • Odpowiedz
@krzywy_kanister ja tylko cytuje to co mi odpowiedzial support t-mobile, trzy dni temu 'ogolnopolska awaria'. Niestety nie mam dostepu teraz do sluzbowej poczty zeby podbic to screenem maila. Aczkolwiek zglaszalem bo wszystkie terminale do kart mi siadaly co chwile a wszystko lata na kartach ery XD
  • Odpowiedz
@Anonka99: albo jakaś ogólnopolska awaria i wówczas samo się naprawi, albo coraz więcej ludzi w okolicy używa coraz intensywniej LTE. Każdy masz ma swoje ograniczenie i jest ono dość małe w porównaniu do kabla. Pozostaje czekać na kolejne maszty, 5G lub podpiąć kabel.
  • Odpowiedz
@krzywy_kanister no ja powtarzam co i jak. Generalnie powinno dzialac bo znam strukture na lokalizacji - bts podlaczony jest do swiatla od orange. Wiec gdyby problem byl po stronie orange to w telefonie by mi padło i neta w budynku by nie bylo. A tu taki zonk - net w fonie myka a tmobilowskie karty w urzadzeniach odrzucaly połączenie z siecią i nie braly hajsu od ludzi. Ot jak to zglosilem
  • Odpowiedz