Aktywne Wpisy
Jestem_Tutaj +16
Uwaga REBUS bd trudne!
TurboEgo +7
czy jak człowiekowi resztki mózgu się starzeją to idzie na ryby, grzyby i interesuje się olimpiadą, gałą i polityką?
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Jedną z najgłupszych rzeczy jaką regularnie widzę to teoria o tym, że ((( ONI ))) wymuszają elektryki żeby ograniczyć nam swobodę poruszania się. Zastanawia mnie jak w ogóle komuś się to może sklejać w głowie, że samochód elektryczny który mogę sobie naładować z panelu na dachu nie pytając kapitana państwo o pozwolenie będzie docelowo bardziej ograniczający niż samochód spalinowy do którego dostępność paliwa w przypadku Polski jest w zasadzie w 100% kontrolowana przez państwo? Rozumiem że na chwilę obecną infrastruktura do szybkiego ładowania nie jest jeszcze rozwinięta, no ale w przyszłości będzie to wyglądać dość podobnie jak w przypadku spalinówek.
#neuropa #bekazszurow #bekazprawakow #motoryzacja #elektryki #samochodyelektryczne
@G06DbT: Podaj punkt na mapie to znajdę Ci najbliższą ładowarkę na plugshare.
@Yelonek: oczywiście że brzmi jak szurstwo. Tylko przy starych samochodach spalinowych nie masz tyle elektroniki i zaawansowanych systemów, więc taka fiesta Z roku 2000, póki lejesz benzynę, to pojedzie. Jej nie zablokujesz zdalnie (chyba że poprzez odcięcie dostaw paliwa, albo uszkodzenie elektryczne/mechaniczne).
@G06DbT: W przypadku Long Range, które mają baterie typu NMC rekomendują ładowanie na co dzień do 80%, a przed większym wyjazdem do 100%.
Jeśli jeździsz 500km tygodniowo, zakładam że pon-pt po 100 km. W praktyce mniej bo weekendy też mają wyjazdy.
Potrzebujesz zużyć tylko 20 kWh czyli jakieś 25% baterii na przejazd 100 km. Tyle potrzebujesz
@Yelonek: oczywiście, zrzucając kabel z 3 piętra i modląc się, żeby nikt mi tego nie odłączył czy też przeciął kabla.
@Yelonek: do samej roboty mam 2x50. Nie liczę weekendów.
@G06DbT: nie mówie konkretnie o Tobie, jest pełno osób które #!$%@?ą że elektryki to przekręt i nie da się tym jeździć. Wejdź pod jakiś film o elektrykach na YT i zobaczysz jakie to jest #!$%@? wariatkowo.
@bidzej: technicznie nic nie przeszkadza we wprowadzeniu obowiązku legitymowania się na stacji paliw i zakazaniu komuś sprzedaży paliwa. Kwestia jednej decyzji politycznej.
Na początku jechałem na ładowarkę DC 50kW i szedłem na zakupy do Biedronki albo siedziałem w samochodzie i oglądałem YT. To był miodowy miesiąc z samochodem, więc była fascynacja. Potem ładowałem
@G06DbT: Nie wiem czy jest coś takiego jak płaski teren. Może jest 28 przy stałym trzymaniu 140 km/h, ale to wartość "na oko" i nie wiem czy może nie zimowa.
Nie mam nic do elektryków, bo auto jak auto. Tylko nie lubię wciskania ich na siłę jak obecne rządy to próbują robić poprzez dotacje tychże, przy jednoczesnym zwiększaniu opodatkowania samochodów spalinowych (bezpośrednio, czy też pośrednio).
Jeśli ludzie zadecydują większością (czytaj swoim portfelem), że elektryki są lepsze, to są po prostu lepsze, i nie ma co się z tym
To jest moja przypadkowa trasa ze Słubic do okolic Wolfsburga z 16 kwietnia 2019. Wychodzi średnia 121 km/h. A to był diesel, którym jeździłem tak samo jak elektrykiem 140 km/h gdzie tylko się dało. Gdzieś jest korek, gdzieś jest ograniczenie i zawsze
Więc te zasięgi i cykle co podałeś się nie