Aktywne Wpisy
Jestem_Tutaj +16
Uwaga REBUS bd trudne!
TurboEgo +7
czy jak człowiekowi resztki mózgu się starzeją to idzie na ryby, grzyby i interesuje się olimpiadą, gałą i polityką?
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Jedną z najgłupszych rzeczy jaką regularnie widzę to teoria o tym, że ((( ONI ))) wymuszają elektryki żeby ograniczyć nam swobodę poruszania się. Zastanawia mnie jak w ogóle komuś się to może sklejać w głowie, że samochód elektryczny który mogę sobie naładować z panelu na dachu nie pytając kapitana państwo o pozwolenie będzie docelowo bardziej ograniczający niż samochód spalinowy do którego dostępność paliwa w przypadku Polski jest w zasadzie w 100% kontrolowana przez państwo? Rozumiem że na chwilę obecną infrastruktura do szybkiego ładowania nie jest jeszcze rozwinięta, no ale w przyszłości będzie to wyglądać dość podobnie jak w przypadku spalinówek.
#neuropa #bekazszurow #bekazprawakow #motoryzacja #elektryki #samochodyelektryczne
@UsmiechnietaPolska: oczywiście że tak będzie ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Z teorii spiskowych to każdą ładowarkę w domu
@UsmiechnietaPolska: co dzień słyszę o przełomowych bateriach, i żadna nie weszła do masowej produkcji.
Co w laboratorium jest dobre, niekoniecznie sprawdzi się na masowa skalę.
@G06DbT: no to źle słyszysz bo usprawnienia w produkcji baterii są na tyle duże że w ciągu 10 lat cena baterii litowo-jonowych spadła 8-9x. Po drodze pojawiły się w masowej produkcji baterie LFP bez problematycznego kobaltu i niklu, a obecnie na etapie komercjalizacji są baterie sodowe.
@UsmiechnietaPolska: mówisz że samochody benzynowe nie mogą jeździć na etanolu? Hm, ciekawe.
xD
Tak, płacz że jak kabel puścić z okna żeby naładować, ale hektar buraków uprawiać i destylować to żaden problem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak btw, jest to zakazane ¯\(ツ)/¯
@UsmiechnietaPolska: to jest takie samo #!$%@? jak depopulacja przez bigpharme xD głównym dochodem bigpharmy są... ludzie - mniej ludzi, mniej zysku. I to samo w motoryzacji - mniej kupujących, mniej zysków, a każdemu w tych firmach i nie tylko zależy na zysku - już to widać, jak przez spadek popytu na elektryki producenci zmieniają zdanie i
Wciskanie kitu ludziom nietechnicznym nie jest niczym nowym.
Aha możesz kupić używany bo niska cena tych samochodów na rynku wtórnym to pewnie też zasługa szurów i „debili” ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gdzie te niskie ceny? Podrzuć jakieś przykłady xD
no żebyś wiedział że kupię sobie elektryka jako następny samochód, gdy mój obecny się wyeksploatuje.
No
@UsmiechnietaPolska: nie że nie nadają się do jeżdżenia, tylko to nie jest auto dla każdego.
Ile cykli ładowania taka bateria może mieć? Internety podają 1200 dla baterii 85
Czyli 400-500 tys km. Rozumiem że twoje auto jest wtedy super i nie zmieniasz?
@PiotrFr: właśnie dla tesli sprawdzałem.
Jak masz jakieś statystyki na ten temat, to
@UsmiechnietaPolska: ty może możesz, większość nie może i nigdzie nie będzie mogła. Do tego wprowadzą obowiązek V2L i smart grid i nagle się okaże, że nie ma problemu, żeby odgórnie twojemu samochodowi nie pozwolić się naładować. Technicznie nic nie będzie stało na przeszkodzie, kwestia jednej decyzji politycznej.
@
I sprawdziłem jakiś chłop na płaskim terenie testował tesle 3 i przy 75 mph miał 29 kWh, więc 450 km zasięgu. Tylko to przy pełnej baterii, i jeździe do 0.
Tesla też rekomenduje ładowanie do 80, i rozladowywanie do 20%?