Wpis z mikrobloga

@QuaLiTy132: Już abstrahując czy to ładne czy nie, ale ilu niewolników wysypało w komentarzach - hurr durr jak to można rejestrować, nie ma homologacji itp. Tak wam ta unia, certyfikaty i legalizacje wszystkiego sprały głowy że nawet nie widzicie jak w prosty sposób oddajecie swoją wolność i decyzyjność urzędnikom. W USA jeździ i nie ma problemu.
@olewales a ile razy byłeś w życiu potrącony przez samochód? Ja 0, ale
  • Odpowiedz
@QuaLiTy132: Ten samochód do żart. Wielka kolumbryna o pojemności mniejszej niż większość pickupów. NIby samochód tereonowo surwiwalowy, ale deszcz może sprawić że pordzewieje Ci twoja wspaniała karoseria. Ostre krawędzie na drzwiach. A to wszystko jeszcze w kosmicznej cenie.
  • Odpowiedz
Czy pojazd o numerze rejestracyjnym SWP1 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 23/07/2024?
Treść odpowiedzi:
Brak danych

Odpowiedź negatywna Brak danych może być udzielona z wielu powodów. Poniżej przedstawiono listę przyczyn dla jakich została wygenerowana odpowiedź negatywna:

  • Odpowiedz
kurde FSO miało więcej polotu w projektowaniu


@P0kahontaz: no FSO Poloneza to projektował bodaj Giugiaro, więc trudno w sumie o więcej polotu na ówczesne czasy ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
na yt petrohead zrobil pierwszy test ten cybertruck jest przystosowany do ue i plyna juz nastepne


@Jaupiorecispodnie: Bez szyderstw: Wiesz może jakie modyfikacje wykonują na europejski rynek? Bo w filmie o którym (chyba) piszesz nic o tym nie było.
Jeżeli rzeczywiście spełniają europejskie normy, zwłaszcza bezpieczeństwa i zwłaszcza pieszych (bo w sumie jeśli chodzi o kierowcę to Volenti non fit iniuria) to luz, niech jeżdżą, zwłaszcza że to elektryk. Natomiast obawiam się, że to "przystosowanie" opiera się o fałszowanie dokumentacji i znalezieniu diagnosty, który ma tendencję do nie zauważania problemów. Światła pewnie da się przerobić, port ładowania załatwić odpowiednim adapterem ale jeśli blacha ma 2mm a EU wymaga zaokrągleń o minimalnym promieniu 3mm to nie jest to kwestia "oszlifowania". Tego nie da się zrobić nie zaginając na jej końcach łuków. DMC to też problem. Wiem, że Sprintery na 3.5t to też fikcja ale przynajmniej tyle mają wbite w specyfikacji przez producenta. Cybertruck ma DMC w okolicy 4t i musiałby to "zgubić" gdzieś po drodze do europy
  • Odpowiedz
kurde FSO miało więcej polotu w projektowaniu


@P0kahontaz: no FSO Poloneza to projektował bodaj Giugiaro, więc trudno w sumie o więcej polotu na ówczesne czasy ¯\(ツ)/¯


@Kismeth: Słyszałem legendę że siłą wydarliśmy projekt poloneza włochom gdy delegacja pojechała uzgadniać projekt poloneza i zobaczyła gotowy projekt który niby miał być robiony przez któregoś z włoskich producentów.
  • Odpowiedz
M1500 sprowadzone z USA są wielkie i #!$%@?ące ale jednak trzeba się chwilę zastanowić żeby zrozumieć jakie zagrożenie stanowią dla typowych uczestników ruchu, szczególnie w mieście. Tu mamy grubą, surową blachę o którą zupełnie serio można się pokaleczyć ustawioną krawędziami wprost na pieszych, rowerzystów... a to tylko ten problem, który widać gołym okiem.


@angelofdeath007: Stary, niech oni lepiej z tej Warszafki w świat nie wychodzą. Bo pojadą do Azji, Afryki,
  • Odpowiedz